راهکار سامانه «اصفهان من» برای کاربران بدون شماره موبایل شخصی

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه امکان استفاده از سامانه «اصفهان من» برای افرادی که مالک شماره موبایل نیستند، در این سامانه فراهم شده است، گفت: این افراد می‌توانند تحت سرپرستی یک فرد ثبت‌نام‌کننده در سامانه ثبت شوند.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امکان استفاده از سامانه «اصفهان من» برای افرادی که مالک شماره موبایل نیستند، از جمله دانش‌آموزان، افراد ناتوان و برخی سالمندان، فراهم شده است، اظهار کرد: طبق مقررات این سامانه، ثبت‌نام اولیه، نیازمند وارد کردن کد ملی و شماره موبایل شخصی هر فرد است، با این حال برای افراد بدون شماره موبایل شخصی، راهکاری توسط سامانه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس این راهکار، افرادی که شماره موبایل شخصی ندارند، می‌توانند تحت سرپرستی یک فرد ثبت‌نام‌کننده (مانند والدین یا سرپرستان) در سامانه ثبت شده و پیامک‌های مرتبط با مراحل ثبت‌نام و درخواست‌ها به شماره موبایل سرپرست ارسال خواهد شد، برای مثال دانش‌آموزان می‌توانند تحت سرپرستی یکی از والدین خود در سامانه ثبت‌نام کنند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای استفاده از سامانه از طریق وب‌سایت، سرپرست می‌تواند هنگام ورود گزینه «ورود به عنوان سرپرست» را انتخاب کرده و پس از دریافت کد ورود، افراد تحت سرپرستی خود را با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد ثبت کند.

فردانی خاطرنشان کرد: در صورت استفاده از اپلیکیشن «اصفهان من»، کاربران با کلیک روی فلش مقابل نام و نام خانوادگی خود، می‌توانند از گزینه «افزودن حساب کاربری جدید» استفاده کرده و با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد فرد تحت سرپرستی، از خدمات اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

کد خبر 790052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.