استاندار باید تجربه مدیریت کلان و ملی داشته باشد

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار باید طبق شاخصه‌های مد نظر مقام معظم رهبری انتصاب شود و تجربه خوبی در مدیریت کلان و ملی داشته باشد.

رحیم کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ببا اشاره به برخی شاخصه‌های لازم برای انتصاب استاندار، اظهار کرد: استاندار باید طبق شاخصه‌های مد نظر مقام معظم رهبری انتصاب شود و تجربه خوبی در مدیریت سطح کلان و ملی داشته باشد و بتواند در سطح شهرستان‌ها نیز مدیریت کند.

وی افزود: استاندار منتصب لازم است برنامه‌ریز باشد و بتواند وفاق ملی ایجاد کند؛ مجمع نمایندگان استان نیز کمک خواهند کرد تا وی به اهداف کلان دست یابد و پروژه‌های نیمه تمام استان به سرانجام برسد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های استان اصفهان که در دولت سیزدهم کلید خورد، اضافه کرد: در میان مسئولان استان در خصوص این پروژه‌ها جلسات زیادی گرفته شده است و قطعاً با حضور هر فردی در تصدی مدیریت استان اصفهان روند تکمیل این پروژه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد تا به نتیجه برسند.

کریمی ابراز کرد: امیدواریم کسی برای مدیریت استان اصفهان انتصاب شود که بتواند مشکلات مردم استان در هر منطقه‌ای را حل کند.

کد خبر 790036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.