منطقه ۱۰ اصفهان ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری کنگره گرامیداشت شهدا دارد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه با ۱۱۰۰ شهید، جمعیتی حدود ۲۵۰ هزار نفر، ۱۰۰ مسجد و ۱۵۰ هیئت مذهبی، ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری کنگره گرامیداشت شهدا دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در نشست هم‌اندیشی مسئولان حوزه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های بسیج پیرامون کنگره سرداران و ۱۱۱۰ شهید منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که خداوند توفیق حضور در جمع دغدغه‌مندان و بسیجیان دلسوز انقلاب اسلامی را به ما عطا کرده است و امیدواریم همه ما در زمره رهروان راستین شهدای گرانقدر قرار گیریم‌.

وی افزود: به‌عنوان شهرداری و خادمان مردم، وظیفه خود می‌دانیم از ظرفیت‌های موجود برای بزرگداشت نام و یاد شهدا بهره‌برداری کنیم.

منطقه ۱۰ اصفهان ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری کنگره گرامیداشت شهدا دارد

صیرفی‌نژاد گفت: در همین راستا در هفته دفاع مقدس، کنگره‌ای برای گرامیداشت شهدای این منطقه برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: این منطقه با ۱۱۰۰ شهید، جمعیتی حدود ۲۵۰ هزار نفر، ۱۰۰ مسجد و ۱۵۰ هیئت مذهبی، ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری این رویداد دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از دو ماه پیش برنامه‌ریزی این کنگره آغاز شده و پنج کارگروه اجرایی، تأمین محتوا و شناسایی دقیق خانواده شهدا تشکیل شده است، همچنین اطلاعات دقیقی از شهدای منطقه و خانواده‌های آن‌ها جمع‌آوری و صحت‌سنجی شده است.

صیرفی‌نژاد گفت: برنامه‌های متعددی برای این کنگره پیش‌بینی شده که شامل ۱۰ شب یادواره شهدای محلات در ۱۰ مسجد منطقه و کاروان عیسی و مقاومت نیز خواهد بود.

کنگره بزرگداشت شهدای این منطقه در روز جمعه ششم مهر سال جاری در پارک لاله برگزار می‌شود

وی افزود: این کاروان موتوری در سطح منطقه حرکت کرده است و برنامه‌های اجرایی همچون سرود، نمایش خیابانی و دیگر رویدادها در محلات، پارک‌ها و میادین اصلی اجرا می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه‌هایی برای ارتباط با نسل جوان و دانش‌آموزان از طریق اپلیکیشن «دوست شهید من» در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این اپلیکیشن به دانش‌آموزان امکان می‌دهد تا با شهدای منطقه آشنا شوند و اطلاعات آن‌ها را جمع‌آوری کنند.

صیرفی‌نژاد گفت: در کنار این فعالیت‌ها، بنرهای بزرگ شهدای منطقه در خیابان‌ها و معابر اصلی نصب خواهد شد.

منطقه ۱۰ اصفهان ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری کنگره گرامیداشت شهدا دارد

وی ادامه داد: شهرداری منطقه نیز برای دعوت از خانواده شهدا، تندیس‌های یادبودی با عکس شهدا تهیه کرده است که به خانواده‌ها تقدیم می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این، برنامه‌هایی همچون لیگ فوتبال محلات، جشنواره پینت‌بال و شب شعر مقاومت نیز برگزار خواهد شد.

صیرفی‌نژاد گفت: کنگره بزرگداشت شهدای این منطقه روز جمعه ششم مهر سال جاری در پارک لاله برگزار می‌شود و برنامه‌های جانبی همچون غرفه‌های فرهنگی، مشاوره و کودک نیز در این مراسم پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: هدف ما برگزاری کنگره‌ای فاخر و درخور نام و یاد شهدا است و از تمام بسیجیان و دلسوزان انقلاب اسلامی دعوت می‌کنیم تا در این مراسم مشارکت داشته باشند.

کد خبر 790021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.