زیر زمین یا روی زمین باید به حرف‌های رهبر بزرگ ما گوش دهید/ ما بانک اهداف راهبردی داریم

مقامات انصارالله یمن به دنبال حمله موشکی روز یکشنبه به تل آویو، پیام هشدار برای صهیونیست‌ها مخابره کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری شهاب، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن خطاب به صهیونیست‌ها به زبان عبری اعلام کرد: در پناهگاه‌های زیرزمینی باشید و یا خارج از آن، باید بعد از ظهر امروز با دقت به آنچه رهبر بزرگ ما (سید عبدالملک الحوثی) که حقیقت را می‌گوید و با صداقت عمل می‌کند، گوش فرا دهید.

از سوی دیگر «نصرالدین عامر» از اعضای انصارالله یمن نیز به شبکه العربی گفت: این شروع کار و روندی دنباله‌دار است که تشدید خواهد شد تا در وهله اول، دشمن مجبور به توقف جنگ علیه ملت فلسطین شود و در وهله بعدی، واکنشی علیه حملات به کشور ماست.

وی تاکید کرد: موشک به سمت هدف از پیش تعیین شده شلیک شد و بیانیه نیروهای مسلح یمن جزئیات مهم آن را اعلام خواهد کرد. ما بانک اهداف مهم و راهبردی داریم.

از سوی دیگر، «عابد الثور» از مقامات انصارالله یمن گفت: مکان امنی در اسرائیل وجود ندارد و جنگ ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، صبح امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله نیروهای مسلح یمن به تل‌آویو با موشک بالستیک خبر دادند که بیش از دو میلیون نفر را به پناهگاه فرستاد و شماری از صهیونیست‌ها نیز بر اثر این حمله و از ترس آن زخمی شدند.

سامانه‌های پیشرفته پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک‌ها راه به جایی نبردند. به دنبال این حمله موشکی آتش سوزی گسترده رخ داد.

زیر زمین یا روی زمین باید به حرف‌های رهبر بزرگ ما گوش دهید/ ما بانک اهداف راهبردی داریم

کد خبر 790007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.