پرداخت وام سرویس مدارس با سود ۴ درصد به اولیای دانش‌‎آموزان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در خصوص چگونگی و اولویت پرداخت تسهیلات بانکی گفت: برای هر دانش‌آموز وام ۱۵ میلیون چهار درصد با بازپرداخت و اقساط ۹ ماهه به حسابی که شهرداری افتتاح کرده است، واریز خواهد شد و والدین امکان دریافت یا استفاده دیگری از این وام ندارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی اظهار کرد: در راستای حمایت از والدین و تسهیل خدمات سرویس مدارس جهت خانواده دانش‌آموزان برای نخستین‌بار هماهنگی و اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات بانکی از بانک شهر با نرخ بهره چهار درصد و بازپرداخت ۹ ماهه توسط شهرداری شیراز انجام‌شده است و خانواده‌هایی که در سامانه مذکور ثبت‌نام کرده‌اند با اولویت زمان ثبت‌نام و با ثبت درخواست دریافت وام در سامانه می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

وی در خصوص چگونگی و اولویت پرداخت تسهیلات بانکی نیز افزود: برای هر دانش‌آموز وام ۱۵ میلیون چهار درصد با بازپرداخت و اقساط ۹ ماهه به حسابی که شهرداری افتتاح کرده است، واریز خواهد شد و والدین امکان دریافت یا استفاده دیگری از این وام ندارند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: صرفاً تسهیلات بانکی با توجه به زمان ثبت‌نام در سامانه سفیر مهر صورت می‌گیرد.

شه‌دوست شیرازی ضمن درخواست از اولیای دانش‌آموزان در خصوص ضرورت ثبت‌نام در مهلت تعیین‌شده تاکید کرد: هرگونه کاستی یا تأخیر در تعیین و تخصیص سرویس پس از زمان در نظر گرفته‌شده است، متوجه اولیای دانش‌‎آموزان است و حساسیت و اهمیت بحث تعیین سرویس جهت ممانعت از بلاتکلیفی دانش‌‎آموزان در سال تحصیلی را یادآور می‌شوم.

وی این اقدام را برای نخستین‌بار در کشور باهدف کاهش ترافیک و استفاده نکردن از خودروهای شخصی توسط والدین دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز در یک اقدام مشترک با بانک شهر با تسهیل بخشیدن در پرداخت هزینه سرویس مدارس برای والدین، در راستای کاهش تعداد وسایل نقلیه برای جابه‌جایی دانش‌آموزان و در نتیجه روان‌سازی ترافیک این اقدام را به انجام رسانده است.

کد خبر 789995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.