مدال‌های هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان یک‌رنگ است

مدیر هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران خطاب به نوجوانان فیلم‌ساز گفت: در این دوره از المپیاد، مدال‌ها همه یک‌رنگ است و رتبه‌های اول، دوم و سوم نداریم چراکه همین که شما توانستید به این مرحله برسید و وارد چنین فضایی شوید، نشان‌دهنده ارزشمندی و توانمندی شماست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید ملتجی صبح امروز _ یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور _ در مراسم افتتاح هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با بیان اینکه در این دوره از المپیاد فیلم‌سازی از ۱۴ استان مهمان داریم، اظهار کرد: امیدواریم که برنامه امسال رویدادی پربار و خاطره‌انگیز باشد.

وی افزود: این رویداد برای نوجوانان چه ۳۰ نفری که در المپیاد حضور دارند و چه نوجوانانی که به‌عنوان خبرنگار، گزارشگر و اصحاب رسانه کار می‌کنند فضایی خوب را ایجاد می‌کند.

مدیر هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران تصریح کرد: در این دوره از المپیاد، مدال‌ها همه یک‌رنگ است و رتبه‌های اول، دوم و سوم نداریم چراکه همین که شما توانستید به این مرحله برسید و وارد چنین فضایی شوید نشان‌دهنده ارزشمندی و توانمندی شماست.

ملتجی یادآور شد: از اینجا به بعد یعنی پنج روزی که با هم هستیم و ارتباط داریم، وارد فضایی برای تجربه کار حرفه‌ای می‌شوید تا در کنار یک تیم، گروه و کارگردان حرفه‌ای یک کار حرفه‌ای انجام دهید و این فضا را زیست کنید.

وی گفت: باید توجه داشت که اینجا با فضای واقعی و مصائب آن فرق دارد یعنی می‌توانیم المپیاد را به یک گلخانه تشبیه کنیم که همه چیز را برای شما فراهم کرده‌اند تا به یک حدی برسید؛ البته به ثمر رساندن آن نیز مهم و تمام تلاش ما این است که این فضا را تجربه کنید، پس تا می‌توانید از آن استفاده کنید چراکه شاید برای شما تا سال‌های آینده و حتی پایان عمر چنین زمینه‌ای فراهم نشود و پیش نیاید.

مدیر هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران اظهار کرد: وقتی با عمده کسانی که به جایی رسیده‌اند صحبت می‌کنیم، شاهدیم هرچه دارند از دوران نوجوانی‌شان است چرا که در آن زمان تلاش کردند و به نقطه‌ای رسیدند.

ملتجی با بیان اینکه این چند روز برای شما فرصتی است که این فضا را تجربه کنید و ما نیز تلاش کردیم شرایط را برای شما فراهم آوریم، ادامه داد: امسال قرار است فیلم‌هایی که شما در کنار مربی‌ها می‌سازید با فیلم‌هایی که پارسال ساخته شدند در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برای اولین‌بار به نمایش در آورده شود و این ورود فیلم‌ها به جشنواره اتفاق بزرگی است، پس از این فرصت بدون تکرار استفاده کنید.

وی با بیان اینکه در این مدت گفت‌وگو و جلسات متعددی را خواهیم داشت، افزود: تلاش ما این است که فضا خیلی رسمی نشود اما اختتامیه خیلی ویژه‌ای همراه با هدیه‌های ارزنده‌ای خواهیم داشت.

مدیر هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم این المپیاد خاطره‌انگیزترین روزهای عمرتان شود، گفت: تلاش ما بر این است که گروه‌ها نزدیک به هم پیش بروند، در شرایط مساوی حرکت کنند و به لحاظ کیفی و کمی برابر باشند تا بتوانید این تجربه را به بهترین شکل جلو ببرید.

کد خبر 789939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.