اتخاذ تدابیر امنیتی بازی استقلال و الغرافه قطر در شهر قدس

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: با توجه به برگزاری دیدار دو تیم استقلال تهران و الغرافه قطر در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، اکنون تمهیدات و تدابیر امنیتی لازم برای بازی این دو تیم در ورزشگاه شهرقدس اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدکمال سادات اظهار کرد: برای بازی تیم‌های استقلال و الغرافه قطر بر اساس تصمیماتی که وزارت ورزش و جوانان گرفته است از بُعد امنیتی و انتظامی در کمیسیون ورزشی استانداری تهران بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: اکنون تدابیر امنیتی اندیشیده و گیت‌های ورودی پیش‌بینی شده است، اما از مردم درخواست داریم که با بلیت وارد ورزشگاه شوند و بدون بلیت وارد شهرستان قدس نشوند زیرا مجاور ورزشگاه واحدهای مسکونی قرار دارند و باید علاقه‌مندان به فوتبال رفاه حال مردم را در نظر بگیرند و از تجمع بی‌مورد پرهیز کنند تا میزبان خوبی برای این بازی باشیم.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: بر اساس گنجایش و ظرفیتی که ورزشگاه شهر قدس دارد از امروز یکشنبه سامانه بلیت فروشی این بازی آغاز برای علاقه‌مندان به بازی فوتبال و هواداران تیم استقلال باز است تا این افراد بتوانند نسبت به تهیه بلیت این بازی اقدام کنند.

سادات ظرفیت در نظر گرفته برای هواداران تیم استقلال و حضور در این ورزشگاه را هشت هزار نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه زیر ۱۰ هزار نفر است بنابراین ما بر اساس ظرفیت ورزشگاه، تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم.

وی با اشاره به موضوع ترافیکی در شهر قدس گفت: در موضوع ترافیکی نیز شش مسیر در شهرستان قدس به سمت ورزشگاه مشخص شده است، حتی پارکینگ‌های مورد نیاز نیز در نظر گرفته شده و بر اساس این برنامه‌ریزی‌ها جایگاه میهمان و میزبان در پارکینگ نیز مشخص است.

کد خبر 789929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.