پیشرفت نوجوانان در عرصه‌های بزرگ‌تر باعث افتخار ما است

شهردار اصفهان گفت: پیشرفت نوجوانان موفق در این آب و خاک و در عرصه‌های بزرگ‌تر موجب مباهات و افتخار ما است و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت‌های روزافزون آن‌ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان و در حاشیه تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری اظهار کرد: هر انسانی بر اساس استعدادهای خدادادی یک قله‌ای دارد و اگر مسیر زندگی تحصیلی و شغلی خود را درست انتخاب کند، می‌تواند به این قله و اوج شکوفایی استعدادهایش برسد.

وی با اشاره به وجود چند راهی‌ها در زندگی انسان‌ها همچون انتخاب رشته و شغل افزود: اگر مسیری را انتخاب می‌کنید که به قله منتهی شود، به شکوفایی خواهید رسید، اما گاهی در مسیرهای مهم انتخاب، ممکن است تحت تأثیر جو راه را اشتباه برویم که امیدواریم انتخاب شما عالمانه باشد.

پیشرفت نوجوانان در عرصه‌های بزرگ‌تر باعث افتخار ما است

شهردار اصفهان ادامه داد: اینکه چه رشته‌ای انتخاب کردید، مهم نیست، مهم‌تر آن است که آن رشته تحصیلی با استعدادهای فرد انطباق داشته باشد، آن‌ها را به نقطه اوج برساند و انسان تأثیرگذاری در جامعه باشد و به نبوغ برسد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه نبوغ به‌معنای آن است که فرد بتواند به جایگاهی برسد که جامعه خود را تحت تأثیر قرار دهد، خاطرنشان کرد: پیشرفت نوجوانان موفق در این آب و خاک و در عرصه‌های بزرگ‌تر موجب مباهات و افتخار ما است و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت‌های روزافزون آن‌ها باشیم.

کد خبر 789920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.