المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سطح المپیادهای علمی دیده شود

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: تلاش ما این است که المپیاد فیلم‌سازی همچون دیگر المپیادها به این سمت برود که نخبگان آن جزو نخبگان المپیادی باشند و نوجوانان برگزیده آن بتوانند به سمت مسیر نخبگی پیش بروند و امیدواریم مؤثرتر از اینکه هستید واقع شوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری صبح امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در افتتاحیه هشتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با بیان اینکه از اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را در اصفهان برگزار می‌کنیم خوشحال هستیم، اظهار کرد: بنای این جشنواره با حضور شما خواهد بود که خودتان از درون خودتان می‌توانید نیازها و احساسات را برای زندگی بهتر انتقال دهید.

وی با اشاره به مفاهیم هفت‌گانه المپیاد فیلم‌سازی ادامه داد: در المپیاد معنی و مفهوم عشق، خانواده، امید، ارزش‌ها و آنچه که در ایران به آن افتخار می‌کنیم نمایان است اما دشمن تمام قد برای زدن همین ارزش‌ها ایستاده ولی در مقابل امیدوار هستیم که شما با ریشه‌های عمیقی که در زندگی و وجود خودتان دارید، بتوانید خلق اثر کنید.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با تاکید بر به اینکه خودتان را دست کم نگیرید، تصریح کرد: نماد ما در جشنواره پروانه است و امیدواریم شما با خلق اثر خود و مسیری که نشان می‌دهید بتوانید روشنی را برای این پروانه‌ها برای رسیدن به قله فراهم کنید.

حیدری افزود: تلاش ما این است که المپیاد فیلم‌سازی همچون دیگر المپیادها به این سمت برود که نخبگان آن جزو نخبگان المپیادی باشند و نوجوانان برگزیده آن بتوانند به سمت مسیر نخبگی پیش بروند و امیدواریم مؤثرتر از اینکه هستید واقع شوید.

وی با بیان اینکه هر کجای نهج‌البلاغه را باز می‌کنیم می‌بینیم که همه آن سخنان گهرباری است در همین راستا به چشمه نهج‌البلاغه و قرآن که اینقدر جوشان است وصل شوید، گفت: کلام امیرالمومنین (ع) راهگشا، زیبا و با مفهوم است و در این مسیر اگر مشغول به خلق اثر هستیم و می‌خواهیم مسیر زندگی را باز کنیم، باید توجه داشته باشیم که مسیر زندگی را، قبل از ما کسانی که آفریده شده‌اند تا ما را به سمت نور هدایت کنند، بیان کرده‌اند.

معاون فرهنگی شهردار با اشاره به سخن رهبر انقلاب ادامه داد: رهبر انقلاب بیان کردند اکنون قرن معنویت است و در حال حاضر با رویارویی با فرهنگ غرب در برنامه غزه متوجه این شدیم و دیدیم که غرب طبل تو خالی است چراکه از بشریت، ارزش‌ها و انسانیت رنگ و بویی نیست؛ پس باید به سمت همان چیزی بازگردیم که برای ما آفریده شده و سعادت ما را رقم می‌زند.

کد خبر 789919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ثمر IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    لزوم هم‌سطحی یعنی چی؟؟؟؟؟ خداوکیلی این کلمه ها رو از کجاتون درمیارین؟؟؟؟