تداوم بارندگی در دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از تداوم بارندگی در دامنه‌ها و ارتفاعات این استان در روزهای آتی هفته جاری خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از اواخر روز جمعه بیست‌وسوم شهریور شاهد کاهش تدریجی دما در سطح استان بودیم، اظهار کرد: این کاهش در دامنه‌ها و ارتفاعات کوهستانی مازندران به‌تدریج بیشتر از سایر سطح استان بوده است.

وی افزود: براساس آخرین وضعیت میزان بارندگی از سامانه سازمان هواشناسی، بیشترین بارش در دشت ناز به میزان ۲۰ میلیمتر و کمترین آن در رامسر با ۰.۱ میلیمتر ثبت شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه در ادامه این بارندگی امروز نیز در سطح استان به‌ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات کوهستانی تداوم خواهد داشت، عنوان کرد: طبق این پیش‌بینی هوای مازندران ابری (ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش دما، رگبار متناوب باران، وزش باد و رعدوبرق پراکنده خواهد بود.

اسدی ادامه داد: همچنین در روز دوشنبه سال‌جاری شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اما در روز سه‌شنبه وضعیت جوی مازندران تغییر می‌کند و شاهد آسمانی ابری تا نیمه‌ابری با افزایش نسبی دما خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه در این روز از اواخر شب با افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده مواجه خواهیم شد، یادآور شد: در روزهای آتی هفته جاری وضعیت آب و هوای مازندران با تداوم بارندگی در برخی نقاط استان به‌ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات همراه خواهد بود.

کد خبر 789872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.