ساعت هوشمند هواوی واچ GT 5 چه قابلیت‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی واچ GT 5 از سیستم TruSense برای ردیابی سلامت و تناسب اندام بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند هواوی واچ GT 5 که در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی می‌شود، در دو اندازه ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری تولید شده است، هر دو نسخه شباهت زیادی به مدل‌های پیشین خود دارند، به طوری که دارای یک قاب فلزی و بدنه فولادی ضد زنگ هستند و در برابر آب نیز مقاوم هستند.

نسخه ۴۱ میلی‌متری ساعت هوشمند هواوی واچ GT 5 دارای نمایشگر ۱.۳۲ اینچی OLED است، در حالی که مدل ۴۶ میلی‌متری از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی بهره می‌برد، باتری استفاده شده در این گجت پوشیدنی بین هفت تا ۱۴ روز شارژدهی دارد؛ تنها پیشرفت قابل‌توجه در ساعت هوشمند جدید هواوی سیستم TruSense مورد استفاده در آن است که برای ردیابی سلامت و تناسب اندام در نظر گرفته شده است، این سیستم اواخر ماه آگوست معرفی شد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و ردیابی پیشرفته سلامتی را نشان می‌دهد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه ساعت هوشمند هواوی واچ GT 5 منتشر نشده است، البته به نظر می‌رسد که تا هفته آینده این اطلاعات ارائه شود.

کد خبر 789833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.