هفته چهارم، ایستگاه بردهای کم جان و تساوی‌های پرگل

دومین روز از دیدارهای رقابت‌های هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال، شب گذشته پیگیری و پرونده این هفته لیگ‌برتر فوتبال بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم لیگ بیست و چهارم در روزهای جمعه و شنبه با برگزاری شش دیدار برگزار شد. روز دوم دیدارهای رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال -شنبه بیست و چهارم شهریور - با سه دیدار پیگیری شد. دیدار تیم‌های گل گهر و پرسپولیس همچنین استقلال مس رفسنجان در این هفته به علت حضور دو تیم تهران در لیگ نخبگان آسیا به صورت معوقه در آبان ماه برگزار خواهد شد.

آلومینیوم اراک ۰ - هوادار ۰

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و هوادار در چارچوب دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند. این دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا در نهایت هر دو تیم با امتیاز مساوی راهی رختکن شوند.

هفته چهارم، ایستگاه بردهای کم جان و تساوی‌های پرگل

فولاد ۱ - خیبر خرم‌آباد ۱

تیم‌های فوتبال فولاد و خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند و هر دو تیم با به ثمر رساندن یک گل بازی را به اتمام رساندند. علی‌اصغر اعرابی در دقیقه ۹ از روی پاس ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرد و تک گل تیم خیبر خرم‌آباد را محمدطاها طباطبایی با پاس علیرضا دغاغله در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

چادرملو اردکان ۱ - نساجی مازندران ۰

دو تیم چادرملو اردکان و نساجی مازندران در چارچوب هفته چهارم در ورزشگاه شهید نصیری به مصاف هم رفتند و در چادرملو تازه لیگ برتری شده به پیروزی رسید. تک گل این دیدار را هادی حبیبی‌نژاد از روی پاس علی خدادادی در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

هفته چهارم، ایستگاه بردهای کم جان و تساوی‌های پرگل

شمس‌آذر ۲ - استقلال خوزستان ۲

تیم‌های فوتبال شمس‌آذر و استقلال خوزستان در این هفته در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل هم بازی کردند و در یک بازی پرگل به تساوی دو بر دو رسیدند. تیوی بیفوما در دقیقه ۲۵ و حامد بحیرایی در دقیقه ۳+۹۰ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند و در طرف دیگر بهروز بارانی در دقیقه ۵+۴۵ با گل‌به‌خودی و علی وزیری‌پناه در دقیقه ۸۱ گل‌های شمس‌آذر را به ثمر رساندند.

سپاهان ۱ - ملوان ۰

تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان در چارچوب دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند و سپاهان با نتیجه یک بر صفر سه امتیاز بازی را دشت کرد. محمد کریمی بود که در دقیقه ۱+۴۵ به ثمر رساند.

تراکتور ۰ _ ذوب آهن ۱

در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر دو تیم تراکتور و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت جدال آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اصفهانی به پایان رسید. تک گل این دیدار را امید لطیفی در دقیقه ۶۷ وارد دروازه کرد.

کد خبر 789820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.