ساکت الهامی در یزد اعلام استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست تیم‌اش مقابل چادرملو از سمت خود استعفا کرد و گفت: شکست تیم نساجی در بازی مقابل چادرملو را می‌پذیرم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، تیم فوتبال نساجی مازندران شب گذشته _شنبه بیست و چهارم شهریور_ در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید نصیری یزد در مقابل تیم چادرملو اردکان تن به شکست داد.

نساجی مازندران امشب سومین شکست فصل خود را تجربه کرد و پس از این بازی، ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی در نشست خبری بعد از مسابقه از سمت خود استعفا کند.

ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران در این نشست ضمن خسته نباشید به عوامل برگزاری این رقابت، تیم داوری و تبریک این برد به تیم چادرملو اردکان اظهار کرد: امروز تماشاگران خوب یزد را دیدیم که از میزبانی مسابقه خوشحال بودند، فوتبال به هواداران خود زنده است.

وی با تشکر از بازیکنان تیم نساجی افزود: بچه‌های ما هر آنچه که در توان داشتند، گذاشتند و تمام تلاش خود را کردند که طبیعت فوتبال این گونه است.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه شرایط را همواره درک می‌کنم، تصریح کرد: بسیار از این شکست ناراحت هستم، بچه‌های ما زحمات زیادی کشیدند.

الهامی با معذرت‌خواهی از آقای حدادیان تاکید کرد: این شکست را می‌پذیریم، مسئولیت تیم با من بود و از بازیکنانم که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، شرایط را درک می‌کنم و شرمنده مدیرعامل باشگاه هستم چراکه نتوانستم شرایط تیم را درست کنم.

وی ادامه داد: از همین جا اعلام می‌کنم این آخرین روز حضور من در تیم خوب نساجی است، برای باشگاه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روز به روز موفق باشند و ثبات همیشگی را داشته باشند.

سرمربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص زود هنگام بودن استعفای خود تصریح کرد: طبیعت فوتبال این گونه است، گاهاً تصور می‌کنید در مسیر درستی می‌روید اما بعد متوجه می‌شوید که زودتر از مقصد به خط پایان رسیده‌اید و این بالا و پایین‌ها همیشه در فوتبال است.

میثم رحمانی، مدیر رسانه تیم نساجی مازندران نیز در ادامه این نشست خبری تاکید کرد: با توجه به شرایطی که در زمین اتفاق افتاده است، ساکت الهامی اینگونه نظر خودشان را اعلام کردند، این موضوع در باشگاه مطرح و صحبت خواهد شد.

وی اضافه کرد: باشگاه نساجی مازندران، به خاطر شرایطی که آقای ساکت در تیم این داشته و بین هواداران و دوست داران تیم نساجی محبوب است، اجازه نخواهد داد که به راحتی این تیم را رها کنند.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با توجه به شرایط تیم و نگاهی که سرمربی تیم دارند، می‌توانیم به شرایط عادی تیم نساجی بازگردیم.

کد خبر 789808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.