استاندار اصفهان باید تحول خواه و مرد میدان باشد

نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه اصفهان معین چند استان است و استاندار اصفهان باید در شأن مردم این استان باشد، گفت: استاندار منتصب در اصفهان باید دارای روحیه تحول خواه و مرد میدان و عمل باشد.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص انتصاب استاندار اصفهان توسط دولت چهاردهم اظهار کرد: اصفهان معین چندین استان است و بنابراین باید استانداری برای اصفهان در نظر گرفته شود که در شأن اصفهان، مردم و پیشکسوتان این شهر باشد.

وی افزود: استانداری باید برای اصفهان انتصاب شود که سابقه کارآمدی او برای مردم روشن باشد و مسئولان امر این نکته را مد نظر قرار دهند که استاندار شهری مانند اصفهان نباید تنها مدیر تشریفات و صحبت کردن باشد بلکه باید مرد میدان و عمل باشد.

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استاندار منتصب در اصفهان باید ارزیابی درستی از ظرفیت‌های استان اصفهان در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، بازرگانی، خدماتی، صنعت، کشاورزی و دیگر ابعاد داشته باشد تا بتواند تحول آفرین عمل کند که لازمه این امر داشتن روحیه تحول خواهی و تلاش شبانه روزی است.

وی ابراز کرد: از دولتمردان به ویژه شخص رئیس‌جمهور درخواست داریم که اصفهان را دست کم نگیرند و فقط هدف آنها بکارگیری افراد مرتبط با دولت نباشد بلکه چنین شاخصه‌های را مد نظر قرار دهند و در انتصاب استاندار اصفهان فردی عملیاتی، میدانی و قوی در شأن اصفهان را برگزینند.

حجت‌الاسلام سالک مهمترین چالش اصفهان را مسئله آب و آلودگی هوا عنوان کرد و گفت: آب قصه پر غصه اصفهان است، دولت‌های زیادی آمدند و در این رابطه کار کردند اما مردم اصفهان نباید مورد درگیری‌های استانداری‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه باشند.

وی یادآور شد: اصفهان در بحث تأمین آب شرب و کشاورزی و حتی صنعت با مشکل روبرو است هر چند قرار است پروژه‌های آبی در آینده‌ای نزدیک عملیاتی شوند اما استاندار منتصب اصفهان باید مسئله آب و نیز آلودگی هوای اصفهان را در اولویت خود قرار دهد.

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی گزینه‌های برای تصدی استانداری اصفهان توسط برخی ستادهای انتخاباتی مسعود پزشکیان خاطرنشان کرد: معرفی افراد توسط هر شخص یا گروهی بلا اشکال است اما شخص رئیس‌جمهور جمهور باید دقت کافی را در انتصاب‌های خود داشته باشند.

کد خبر 789774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.