بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی استان گلستان در هفته دولت

مدیرکل امور مالیاتی گلستان از بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی خبرداد و گفت: این تصمیم به مناسبت هفته دولت اخذ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، قربان حاجی مشهدی امشب _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در هفدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید اظهار کرد: افراد حقیقی و حقوقی که بدهی مالیاتی دارند تا فردا ۲۵ شهریور می‌توانند از بخشودگی هفته دولت بهره‌مند شوند
وی ادامه داد: براساس مصوبه امور مالیاتی و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بخشودگی جرایم مالیاتی تا ۲۵ شهریور در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان خاطرنشان کرد: اشخاص حقیقی که تا یک میلیارد تومان و و افراد حقوقی که سه میلیارد تومان جرایم مالیاتی بدهکار هستند می‌توانند از این دستورالعمل استفاده کنند تا در راستای حمایت از تولید کمکی شود.

رفع مشکل ۷۰ واحد تولیدی

در ادامه این جلسه درویشعلی حسن‌زاده مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان، گفت: تلاش می‌شود در این جلسات با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و دستورالعمل و بخش نامه‌های موجود بتوان واحدهای تولیدی که فعال هستند، اما در مسیر فعالیتشان دچار مشکل شدند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی رفع موانع تولید مشکلات واحدها را حل و فصل کرد.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون مشکلات بیش از ۷۰ واحد تولیدی در این کارگروه بررسی شده است.

صنایع مشکلاتشان را در اتاق مطرح کنند

امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی گرگان نیز در این جلسه گفت: مجموعه‌های تولیدی که دچار مشکل شدند در کمیسیون‌های مختلف اتاق مشکلات آنها طرح و بررسی می‌شود.
وی از فعالیت ۱۰ کمیسیون در اتاق بازرگانی گرگان خبر داد و گفت: تمام اهداف این کمیسیون‌ها این است تا در صورتیکه در بخش‌های مختلف مانعی برای بخش خصوصی ایجاد شود بتوانیم موانع را از پیش پای آن‌ها برداریم.
رئیس اتاق بازرگانی گرگان خاطرنشان کرد: هرجایی که فعالان بخش خصوصی دچار چالش و مشکل شدند به اتاق بازرگانی مراجعه کنند.
کد خبر 789771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.