تعمیر چند حلقه چاه‌ آب شرب و خط انتقال آب در میان‌دربند کرمانشاه

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از تعمیر چند حلقه چاه‌ آب شرب و خط انتقال آب دهستان میان دربند در بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

اکبر ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه از تعمیر چند حلقه ازچاه‌های آب شرب دهستان میان دربند خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از چاه‌های این دهستان به خاطر شکستگی خط انتقال، موقتاً از مدار خارج شده بودند که به همت واحد اجراییات شهرستان کرمانشاه با حفاری در عمق و عرض ۲ متر و طول ۳ متر در کمترین زمان ممکن مجدداً وارد مدار شدند.

وی با اشاره به تعمیر خط انتقال سایز ۲۰۰ فولادی یکی از چاه‌های میان دربند افزود: در پی گزارش شکستگی این خط انتقال، پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه بلافاصله اقدامات لازم جهت رفع شکستگی انجام شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به علت همجواری با خط انتقال نفت، این عملیات در شرایط سخت و به صورت ویژه‌، با رعایت اصول ایمنی و بدون خاموشی چاه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط واحد اجراییات آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه با موفقیت به اتمام رسید.

ناصری از تعمیر خط انتقال سایز ۶۰۰ آزبست مربوط به جمع‌آوری چاه‌های لاین سه میان دربند خبر داد و گفت: در پی گزارش شکستگی این خط که باعث خارج شدن یازده چاه از مدار بهره‌برداری شده بود، نیروهای واحد اجراییات شهرستان کرمانشاه سریعاً در محل مستقر و عملیات رفع شکستگی تا پاسی از شب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 789725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.