افتتاحیه جام‌جهانی فوتسال با طلسم‌شکنی تایلند / نخستین شکست اروپایی‌ها مقابل آسیایی‌ها

نخستین بازی جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان با پیروزی تایلند مقابل کرواسی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین بازی از دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان که به‌عنوان افتتاحیه این مسابقات هم قلمداد می‌شود ظهر امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ از ساعت ۱۳:۳۰ میان تیم‌های ملی فوتسال تایلند و کرواسی در شهر بخارا برگزار شد.

تیم ملی فوتسال تایلند پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۳ آسیا که با قبول شکست مقابل تیم ملی فوتسال ایران به‌دست آمد، اکنون برای رقم زدن شگفتی به ازبکستان آمده و توانست گام اول هدف خود را با موفقیت و استوار بردارد. تایلندی‌ها توانستند با نتیجه نزدیک دو بر یک مقابل کرواسی پیروز شوند.

در دقیقه سوم این مسابقه، محمد اسامان موسی موفق شد برای تایلند گلزنی کند تا این تیم آسیایی از حریف اروپایی‌اش پیش بیفتد. نیمه‌اول با همین نتیجه به پایان رسید و تایلند که یک بر صفر مقابل کرواسی برتری داشت در دقیقه سی‌ام به‌وسیله یونگ‌وانگ سوک دومین گل را نیز وارد دروازه شطرنجی‌پوشان کرواسی کند.

ادامه بازی شرایط را باتوجه به نتیجه برای تایلندی‌ها آسوده کرد و کرواسی علی‌رغم اینکه یک‌دقیقه بعد با شوت آنتونیو سکولیچ اختلاف را به یک‌گل کاهش داد و به‌دنبال بازگشت به بازی بود، تیم ملی فوتسال تایلند موفق شد افتتاحیه دهمین دوره جام‌جهانی را به‌سود آسیایی‌ها به پایان برساند.

براساس اطلاعات، تیم ملی فوتسال تایلند توانست برای نخستین‌بار در تاریخ در بازی‌های جام‌جهانی به‌عنوان یک‌تیم آسیایی مقابل یک‌تیم اروپایی پیروز شود. در همه ۱۰ بازی اخیر آسیایی‌ها در برابر اروپایی‌ها، نمایندگان آسیا تن به شکست داده بودند و تایلند امروز این طلسم را شکست. در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۶ امروز تیم ملی فوتسال برزیل به مصاف کوبا خواهد رفت.

کد خبر 789721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.