صدور هشدار زرد هواشناسی در کرمان/ بارش باران و وزش تندبادهای لحظه‌ای پدیده غالب جوی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی امروز و فردا شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابرناکی، بارش باران و وزش تندبادهای لحظه برای برخی مناطق استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، امروز شنبه و فردا یکشنبه شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابرناکی، بارش باران و وزش تندبادهای لحظه برای مناطق مرکزی، جنوب‌غربی و برخی مناطق شمالی، شمالی‌غربی، غربی، جنوبی و جنوب شرقی استان خواهیم بود.

وی افزود: از روز دوشنبه تا انتهای هفته، افزایش ابر وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک برای اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود، به لحاظ دمایی تا روز دوشنبه کاهش نسبی و از این روز تا انتهای هفته افزایش تدریجی مورد انتظار است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: بیشینه بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و شب برای ارتفاعات و نواحی سردسیر مناطق مذکور پیش‌بینی می‌شود، از این رو جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و آب‌گرفتگی معابر در این مناطق دور از انتظار نیست.

کد خبر 789620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.