جریان مقاومت در کل جهان فراگیر شده است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: جریان مقاومت در اشکال و نام‌های مختلف در لبنان، یمن، سوریه، عراق و فلسطین شکل گرفته و در حال فراگیر شدن در سرتاسر جهان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی استان قزوین اظهار کرد: خدا را همرزمان غیور ما در فراجا مردان پرتلاش و بی‌باکی هستند که در نقاطی که هیچکس تصور نمی‌کند، حضور دارند و مظلومانه هم به شهادت می‌رسند.

وی با اشاره به اهمیت وفاق ملی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ملی افزود: دولت چهاردهم در شرایطی آغاز به کار کرد که با یک حادثه دلخراش و انتخابات زودهنگام مواجه بودیم. حادثه سقوط بالگرد شهدای خدمت به نحوی بود که هیچ‌یک از رجال یا جناح‌های سیاسی فرصت چندانی را به منظور آماده‌سازی برای شرکت در انتخابات را نداشت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با تاکید بر اینکه برابر قانون اساسی می‌بایست ظرف ۵۰ روز انتخابات برگزار و رئیس جمهور منتخب معرفی می‌شد، خاطرنشان کرد: ابعاد این حادثه دلخراش به شکلی بود که می‌توانست هر کشور و دولتی را دچار تزلزل کند، اما همه دنیا شاهد بود که با کاردانی و درایت مقام معظم رهبری اداره امورات کشور بدون کوچک‌ترین خللی صورت گرفت.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: علاوه بر میزبانی از نمایندگان بیش از ۹۰ کشور در مراسم گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و سایر شهدای خدمت انتخابات ریاست‌جمهوری در دو نوبت با مشارکت بیش از ۵۰ میلیون نفر از هموطنان برگزار شد.

وی ادامه داد: شرایط حاکم بر کشور و منطقه طوری بود که فرد منتخب در انتخابات ریاست‌جمهوری باید توجهی ویژه به وفاق ملی اختصاص می‌داد، وفاقی که باید بر حول اهداف کشور، سیاست‌های خارجی مقام معظم رهبری و اجرای قوانین مجلس شکل می‌گرفت.

دفاع مقدس نماد وفاق ملی در تاریخ کشور است

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به نزدیک بودن هفته پاسداشت دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مهمترین دورانی است که می‌توان از آن به عنوان نماد وفاق ملی در تاریخ کشور یاد کرد.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: در روزهای جنگ تحمیلی بود که رزمندگان با شور و شوق به دور از هرگونه نگاه قومیتی و سیاسی به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شدند با ظرفیت و توانایی که داشتند، از کشور حراست می‌کردند.

وی با اشاره به تحولات نظامی و سیاسی در منطقه، گفت: عملیات طوفان الاقصی پاسخ محکم و دندان‌شکنانه‌ای بود که در جواب ظلم ۷۶ ساله بر مردم مظلوم فلسطین توسط استکبار جهانی به آمریکا و اسرائیل داده شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه جریان مقاومت در اشکال و نام‌های مختلف در لبنان، یمن، سوریه، عراق و فلسطین شکل گرفته و در حال فراگیر شدن در سرتاسر جهان است، ادامه داد: جریان مقاومت موجب تقسیم تمرکز استکبار جهانی و توأم با آن پایان سلطه و زورگویی او شده است، طوری که هر یک از محورهای مقاومت در عملیات‌های خود ضربات سنگین با تلفات بالایی از نیروهای انسانی و تجهیزات بر آن‌ها وارد کرده است.

کد خبر 789611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.