«فن نما» رخدادی بزرگ در حوزه فناوری و مزیتی برای شهر اصفهان است

شهردار اصفهان گفت: بار اصلی برگزاری نمایشگاه فن نما روی دوش شهرداری این کلان‌شهر است و مدیریت شهری باید با توجه به اینکه این نمایشگاه یک مزیت برای شهر محسوب می‌شود، عرصه را برای بروز و ظهور دانش‌بنیان‌ها فراهم کند.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه هشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین نمایشگاه ملی فن نما اظهار کرد: آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه فن نما امروز برگزار شد و آخرین مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: برخی حاضران در این جلسه از تعدادی صنایع بزرگ گلایه داشتند مبنی بر اینکه آنگونه که باید و شاید پای کار نیامدند، در این راستا علت‌یابی و آسیب‌شناسی انجام شد که بخش‌هایی از آن ممکن است به ما و بخش‌های دیگر به صنایع بازگردد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بحث و بررسی‌ها انجام شد، اما اجماع نظر بر این بود که نمایشگاه فن نما به‌عنوان رخداد بزرگ در حوزه فناوری باید با قوت برگزار شود، تصریح کرد: سال گذشته نمایشگاه فن نما دستاوردهای بسیار خوبی داشت، در این راستا امسال نیز با استفاده از تجارب سال گذشته تلاش می‌شود نمایشگاه بهتر برگزار شود.

قاسم‌زاده گفت: مقرر شد، تمرکز بر آئین اختتامیه باشد، زیرا محصول کار را در آن خواهیم داشت و به دلیل آنکه فضا رقابتی است، جوایز در اختتامیه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فن نما علاوه بر اینکه می‌تواند به بازاریابی شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کند، راه حل مسائل دستگاه‌ها و صنایع نیز در آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه می‌تواند برای جوانان اعم از دانش آموزان و دانشجویان محیط انگیزشی، آموزشی و الهام بخش باشد تا بتوانند خودشان در آینده در حوزه فناوری نقش‌آفرین داشته باشند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه به‌طور معمول این فعالیت‌ها و اقدامات ردیف ملی دارد و معاونت فناوری رئیس جمهوری از آن حمایت می‌کند، گفت: سال گذشته از این نمایشگاه حمایت مختصری شد که امیدواریم امسال نیز این کمک‌ها انجام شود.

قاسم‌زاده تصریح کرد: بار اصلی برگزاری نمایشگاه فن نما روی دوش شهرداری است و مدیریت شهر باید با توجه به اینکه این نمایشگاه یک مزیت برای شهر محسوب می‌شود، عرصه را برای بروز و ظهور دانش‌بنیان‌ها فراهم کند؛ البته دولت نیز با کمک خود زمینه این کار را فراهم می‌سازد.

کد خبر 789578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.