خیابان صاحب روضات به‌زودی بازگشایی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: یک مسیر بازگشت در خیابان صاحب‌روضات برای شهروندان در نظر گرفته شده است که به‌صورت موقت مهر سال جاری بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس در حاشیه بازدید از خیابان صاحب‌روضات اظهار کرد: بخشی از خیابان صاحب‌روضات که به‌دلیل ساخت خط دو قطار شهری و ایستگاه شهید خرازی بسته شده بود، به‌زودی بازگشایی می‌شود.

وی افزود: خط دو قطار شهری از خیابان‌های کاشانی و صاحب‌روضات، سپس از زیر بزرگراه شهید خرازی عبور می‌کند که به‌دلیل عملیات ساخت ایستگاه قطار شهری، این خیابان مسدود شده بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به پایان عملیات سفت‌کاری ایستگاه قطار شهری و احداث پل صاحب‌روضات که در طرح تفصیلی پیش‌بینی شده بود، تاکید کرد: برای کاهش ترافیک خیابان‌های موازی همچون چهارراه جهاد و خیابان جوزدان، بخشی از کارگاه ایستگاه قطار جمع‌آوری می‌شود و خیابان صاحب‌روضات به‌زودی برای تردد خودروها باز خواهد شد.

خیابان صاحب روضات به‌زودی بازگشایی می‌شود

حق‌شناس گفت: با ایمن‌سازی قسمت غربی کارگاه، مسیر بازگشت برای شهروندان در نظر گرفته شده و باقی‌مانده خیابان نیز در حال حاضر به‌صورت کامل باز شده است و در اختیار شهروندان قرار دارد.

وی ادامه داد: این معبر به‌صورت موقت مهر سال جاری بازگشایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به تأثیرات مثبت این بازگشایی در کاهش ترافیک چهارراه شهید اشرفی اصفهانی، کهندژ، چهارراه جهاد و خیابان جوزدان خاطرنشان کرد: با بازگشایی این خیابان ترافیک روان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 789564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش، IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    خیابان آذر مهر هستش اینجا