نمایشگاه فن نما زنجیره‌ای از دستاوردها را برای صنایع به‌همراه دارد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه فن نما زنجیره‌ای از دستاوردها را برای صنایع به همراه دارد، گفت: شهرداری با برگزاری نمایشگاه فن نما به دنبال سکوی ارتباطی بین بخش‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در هشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین نمایشگاه ملی فن نما اظهار کرد: از بهمن سال گذشته جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری دومین نمایشگاه فن نما برگزار شده و این هشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ کمیته تخصصی فن نما افزود: هماهنگی در حوزه صنایع بر عهده اتاق بازرگانی است؛ تاکنون چهار جلسه به صورت تخصصی برگزار و جلسات نیازهای فناورانه احصا شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: اگر چه معتقدیم نمایشگاه فن نما باید روی پای خود بایستد، اما باید گفت حوزه فناوری نیاز به حمایت دارد، این نمایشگاه هم نوپا است.

ابراهیمی ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته در ثبت نام برای حضور در نمایشگاه راحت‌تر بودیم و استقبال‌ها نسبت به دوره اول مناسب‌تر بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فن نما زنجیره‌ای از دستاوردها برای صنایع به همراه دارد، گفت: نخست نیروی انسانی است که این نمایشگاه بستری برای کشف استعدادها است، همچنین حوزه استارتاپ و دانش‌بنیان‌ها فضایی زایشی دارند و مرتب شرکت‌ها متولد و تعطیل می‌شوند، بنابراین این نمایشگاه فرصتی است که آخرین وضعیت فعالان این حوزه را بدانیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: به واقع در این نمایشگاه با ۵ میلیارد تومان اعتبار، دست تنها هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه شهرداری با برگزاری نمایشگاه فن نما به دنبال سکوی ارتباطی بین بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: نمی‌گوییم که نقاط ضعفی وجود دارد، اما آرمان ما این است که همه زیر یک سقف مشترک بیاییم تا خروجی خوبی برای حل مشکلات شهر و استان داشته باشیم.

کد خبر 789560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.