به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی صبح امروز _شنبه بیست و چهارم شهریور _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفا همواره آماده پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریور، بالغ بر ۵۰ هزار تماس مردمی در حوزههای مختلف با این مرکز برقرار شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه تلفن ۱۲۲ برای پاسخگویی و پیگیری در سطح استان تعریف شده است، تصریح کرد: از هم استانیها درخواست داریم با گزارش هرگونه حادثه، قطعی یا افت فشار به سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان را در اصلاح شکستگیها در اسرع وقت یاری و از هدررفت آب جلوگیری کنند.
محمدی اضافه کرد: با اقدامات مثبتی که در حوزه بهره برداری (شبکه و تأسیسات) صورت گرفته است طبق آمار سامانه crm ارتباطات مردمی (۱۲۲) شاهد کاهش محسوس تماسها در خصوص افت فشار به ویژه در مناطق بالادست شهر ایلام بودهایم.
وی ادامه داد: فرسودگی شبکه توزیع آب شهر ایلام از چالشهای اصلی شرکت آبفا برای توزیع آب است و امید میرود با کمک دولت و مسئولان استانی گامهای اساسی برداشته شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تماسهای برقرار شده در سامانه ارتباطات مشتریان (crm) بیشتر در حوزه افت و قطعی آب، اعلام حوادث آب و فاضلاب و سوالات مربوط به حوزه مشترکین و انشعابات خانگی بوده است.
نظر شما