خودرو نیسان X-Trail مدل 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو نیسان X-Trail مدل 2025 دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار و هشدار خروج از خط است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو نیسان X-Trail مدل ۲۰۲۵ دارای یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی است که ۱۳۵ کیلووات قدرت و ۲۴۴ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، شرکت سازنده اعلام کرده است که این خودرو از ۷.۴ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۵۵ لیتر است.

طول و عرض خودرو نیسان X-Trail مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۶۸۰ و ۱۸۴۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۷۲۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۷۰۵ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۵۸۵ لیتر است؛ خودروی یادشده شده دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، نور بالا اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پارک عقب و هفت کیسه هوا است.

از دیگر مشخصات خودرو نیسان X-Trail مدل ۲۰۲۵ می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، آینه‌های تاشو خودکار، نمایشگر هشت اینچی، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو، یک پورت USB-A و دو پورت USB-C اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، آبی و خاکستری عرضه می‏‌شود.

کد خبر 789435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.