آسمان ۱۳ استان کشور امروز بارانی است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و بارش پراکنده در ۱۳ استان کشور طی امروز خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های البرز، قزوین، تهران، مازندران، شرق گیلان، شمال و غرب سمنان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های زنجان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات اصفهان، یزد و کرمان، ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق رخ می‌دهد.

وی افزود: یکشنبه در قزوین، البرز، تهران، مازندران، غرب سمنان و ارتفاعات شرق کرمان و جنوب شرق سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و در خراسان شمالی و گلستان، بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و امروز خلیج فارس و دریای خزر یکشنبه و دوشنبه دریای عمان مواج است.

وی ادامه داد: سه‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بعضی مناطق گیلان و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل، رگبار، رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود و در سه روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کد خبر 789427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.