استفاده از VAR در ورزشگاه فولادشهر به‌سود ملوان / نیازمند پنالتی نورافکن را مهار کرد +فیلم

برای نخستین‌بار در ورزشگاه فولادشهر از سیستم کمک‌داور ویدیویی استفاده شد که پنالتی اعلام‌شده به‌سود ملوان را دروازه‌بان سپاهان گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی عصر امروز _جمعه بیست‌وسوم شهریور_ در چارچوب هفته چهارم از بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در برابر یکدیگر قرار گرفتند که سپاهان با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان پیش است.

در دقیقه ۵۴ این مسابقه، یک برخورد مشکوک میان مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان درون محوطه‌جریمه سپاهان رخ داد که مشکوک به پنالتی بود. موعود بنیادی‌فر هم پس از چند ثانیه بازی را متوقف کرد و با داوران حاضر در اتاق VAR مشورت کرد.

پس از دقایقی صحبت میان داوران حاضر در اتاق VAR و موعود بنیادی‌فر، داور وسط بازی به‌سمت VAR کنار زمین رفت تا شخصاً صحنه مشکوک به پنالتی را بررسی کند. بنیادی‌فر که روی پنالتی‌بودن یا پنالتی‌نبودن آن صحنه مردد بود درنهایت به وسط زمین آمد و نقطه‌پنالتی را به‌سود ملوان نشان داد.

در کمال تعجب امید نورافکن بازیکن سال‌های اخیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در فصل جاری به‌علت پشت‌سر گذاشتن دوران مقدس سربازی در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی توپ می‌زند با بازوبند کاپیتانی پشت ضربه‌پنالتی قرار گرفت که شوت وی را پیام نیازمند هم‌تیمی سابق نورافکن مهار کرد تا سپاهان یک بر صفر پیروز بماند.

کد خبر 789391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.