ائمه جمعه ارتباط قوی با مردم داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: ائمه جمعه بسیار با مردم ارتباط قوی داشته باشند و دراین‌ ارتباط‌ها است که ارتباط دینی، فرهنگی در سطح جامعه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در مراسم تودیع و معارفه ائمه جمعه قدیم و جدید شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز جمعه بیست و سوم شهریور - حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان اسلام آباد غرب برای رشد و پیشرفت نیازمند کار و تلاش بیشتر است، باید همه در کنار هم یکدل و متحد در همه بخش‌ها مسیر پیشرفت این شهرستان را فراهم سازند.

وی افزود: امام‌جمعه عالم یک شهر است که مردم برای امور دینی به وی مراجعه می‌کنند و صدور حکم امام‌جمعه از سوی رهبر انقلاب تأکیدی بر اهمیت این جایگاه است.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، ادامه داد: ایشان تأکید داشتند با مردم رابطه قوی داشته باشید و حتی به منازلشان و زیر یک سقف رفت‌وآمد کنید، و ما بسیار بر ارتباط با مردم تأکید داریم و در این ارتباط‌ها است که ارتباط دینی، فرهنگی در سطح جامعه صورت می‌گیرد.

در این مراسم از تلاش‌های چهارساله حجت‌الاسلام سید روح‌الله زمانی موسوی تقدیر و حجت‌الاسلام احمد زارعی به‌عنوان امام‌جمعه جدید این شهرستان منصوب شد.

به گزارش ایمنا، همچنین پیش از این مراسم امام‌جمعه کرمانشاه به همراه سایر مسئولین شهرستان از حضور در مزار شهدا با شهدا تجدید میثاق نموده و با یک خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو داشتند.

کد خبر 789382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.