ستاره‌های خارجی سپاهان روی چمن فولادشهر / انزونزی و دابو بدون کامارا رویت شدند +فیلم

استیون انزونزی و برایان دابو قبل از شروع بازی سپاهان و ملوان، در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا کرده و کیفیت چمن را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی عصر امروز _جمعه بیست‌وسوم شهریور_ در چارچوب هفته چهارم از بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در شرایطی امروز برگزار می‌شود که طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود بالاخره توانسته‌اند آیدی‌کارت سه‌بازیکن خود را پس از چهار هفته صادر شده است. آن‌هم به‌دنبال تغییر قانون سقف‌بودجه و افزایش ۶۵ میلیاردی که سپاهان موفق شد کارت‌بازی ابوبکر کامارا، استیون انزونزی و مهدی لیموچی را صادر کند.

استیون انزونزی هافبک باتجربه فرانسوی که سابقه قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را در کارنامه دارد امروز پای به ورزشگاه فولادشهر گذاشته و در کنار برایان دابو که فصل گذشته در همین ورزشگاه فولادشهر آیدی‌کارت وی صادر شد روی چمن قدم می‌زد.

طبق ترکیب اعلام‌شده از سوی کادرفنی باشگاه سپاهان برای بازی امروز، برایان دابو در ترکیب ابتدایی قرار دارد و استیون انزونزی هم همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد علی‌رغم صدور آیدی‌کارت وی روی نیمکت نشسته است و البته خبری از ابوبکر کامارا نیست.

کد خبر 789357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.