سد معبر به موضوعی آزار دهنده برای شهروندان تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: سد معبر موضوعی بسیار آزار دهنده است و برخی از اصناف با چیدن وسایل مغازه در پیاده‌روها راه مردم را سد کرده‌اند و لازم است به این مسائل توجه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه بیست‌سوم شهریور_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه بر اهمیت مسائل فرهنگی و جلوگیری از ترویج و گسترش فرهنگ غربی در جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به رقابت‌های المپیک و پارالمپیک افزود: در حالی ورزشکار ما را به دلیل بالا بردن پرچم مذهبی محروم از مدال می‌کنند که در همین رقابت‌ها اقدام به تبلیغ نمادهای همجنس‌گرایان شد که هیچکس جرأت اعتراض و مقابله پیدا نکرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به سالروز آغاز امام حضرت ولی‌عصر (عج) گفت: امام زمان (عج) گرچه از دیده‌ها غایب و پنهان هستند اما حضور دارند و بر اعمال ما نظارت می‌کنند، از این رو پیشقدمی در امور خیر را باید مدنظر قرار دهیم.

قریشی با بیان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: اگر امت اسلامی با هم وحدت داشتند در غزه اینگونه اتفاقات نمی‌افتاد در حالی که می‌بینیم چندین هزار زن را در غزه به خاک و خون می‌کشند اما یک نفر از حقوق زنان دم نمی‌زند و علت همه این مسائل نبود وحدت بین امت اسلامی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن بیست‌وهفتم شهریور سالروز درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی عنوان کرد: همه زبان‌ها نشانه خداوند است و اگر می‌خواهید خداوند را بشناسید به زبان‌های مختلف بنگرید.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: ما باید هویت دینی و زبان خود را حفظ کنیم ولی زبان ملی خود را که زبان فارسی است را هم باید مورد توجه و اهمیت قرار دهیم.

قریشی با اشاره به مشکلات فرهنگی ارومیه اظهار کرد: روز به روز بر تعداد قلیان‌سراها در سطح شهر افزوده می‌شود، پیوست فرهنگی برای پارک‌ها وجود ندارد، سگ‌های ولگرد در شهر زیاد شده و سد معبر موضوعی بسیار آزار دهنده است و برخی از اصناف با چیدن وسایل مغازه در پیاده‌روها راه مردم را سد کرده‌اند و لازم است به این مسائل توجه شود.

کد خبر 789343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.