یکی از سیاه‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی کشتار امروز مردم غزه است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: جنایات صبرا و شتیلا و سپتامبر سیاه به سیاهی جنایاتی که امروز در غزه در حال انجام است، نمی‌رسد و قابل مقایسه با جنایات گذشته این رژیم نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امروز _جمعه بیست‌وسوم شهریور_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به هفته وحدت، اظهار کرد: خیلی از بمب‌گذاری‌ها و کشتار شیعیانی که از طرف سلفی‌ها انجام می‌شود، به بهانه اهانت به خلفای راشدی است، برای آنکه مسلمانان ید واحدی در مقابل دشمنان باشند نیازمند وحدت و یکپارچگی‌اند.

وی با بیان این‌که تولی و تبری جزو فروع دین هستند، افزود: هریک از مسلمانان اعتقادات خود را داشته باشند و به اعتقادات یکدیگر احترام متقابل بگذارند، به یکدیگر دشمنی نکنند و مشت محکمی در مقابل دشمنان باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، ادامه داد: در سال ۱۹۸۲ قتل عامی صورت گرفت و حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر کشته شدند، در این حادثه صهیونیست‌ها مقصر شناخته شدند، گرچه اختلاف میان دو گروه رقیب بود، اما دست اسرائیلی‌ها و شارون نخست وزیر جنایت کار صهیونیستی در کار بود.

فاطمی تصریح کرد: جنایات صبرا و شتیلا و سپتامبر سیاه به سیاهی جنایاتی که امروز در غزه در حال انجام است، نمی‌رسد و قابل مقایسه با جنایات گذشته این رژیم نیست.

وی اضافه کرد: به خدا شکایت می‌بریم از جنایاتی که این غاصبان صهیونیستی در غزه در حال انجام هستند و امیدواریم هرچه زودتر شر آن‌ها از سر اسلام کنده شود.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به سالروز درگذشت شهریار و نامگذاری آن به نام روز شعر و ادب فارسی، گفت: زبان شعر در تاریخ نقش و عظمت بالایی داشته و حتی اولیا و امامان هم از این ابزار استفاده می‌کردند.

فاطمی خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر انتصاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد انجام شود، امیدواریم هرچه زودتر این مسئله هم ختم به خیر شود.

کد خبر 789321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.