اجرای پروژه بزرگراه کرمانشاه-میاندوآب تسریع شود

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در اجرای پروژه بزرگراه کرمانشاه میاندوآب تاکید کرد و گفت: در خصوص اجرای این پروژه تذکراتی به متولیان اجرای آن داده شده است و برای تسریع آن پیگیر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار مرادی در نشست با مدیران و معاونان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های کردستان اظهار کرد: پروژه بزرگراه کرمانشاه میاندوآب به دلیل روند کند آن به پروژه تاریخی تبدیل شده است که پیگیری در تسریع اجرای آن جزو اولویت‌های مجمع نمایندگان استان است.

وی افزود: در خصوص اجرای این پروژه تذکراتی داده شده است و مشکلات مربوط به این پروژه در استان، در آینده‌ای نزدیک با وزارت راه و شهرسازی مطرح خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران با بیان اینکه آماده هرگونه حمایت و پیگیری نواقص استان هستیم، خاطرنشان کرد: از بسیاری از وزیران دولت چهاردهم برای سفر به استان کردستان دعوت شده و در آینده‌ای نزدیک میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهیم بود.

مرادی گفت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه به اهمیت حوزه راه، نقش پررنگی ایفا می‌کند و انتظار داریم بیش از پیش تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

وی بر لزوم توجه جدی به حوزه راه روستایی تاکید کرد و ادامه داد: هزینه حل مشکل در روستا پایین‌تر است در حالی که بی امکاناتی در آن مهاجرت را به دنبال خواهد داشت، لذا از ظرفیت همه دستگاه‌ها به‌ویژه سپاه برای توسعه و بهسازی راه‌های روستایی استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران با بیان اینکه مردم چشم انتظار حل مشکلات هستند، اضافه کرد: برخی از مشکلات که میراث گذشتگان بوده باعث شده محرومیتی بر استان عارض شود و برای جبران آن و کاهش مشکلات، تمام مدیران استان باید از ظرفیت‌های استان نهایت بهره را ببرند.

مرادی تاکید کرد: انجام روکش و آسفالت در سطح جاده‌ها با زحمت زیادی همراه است بنابراین تلاش شود کیفیت آن ارتقا یابد.

وی در خصوص مطالبات کارکنان این اداره بویژه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی نیز گفت: سیاست دولت چهاردهم تعیین تکلیف نیروهای شرکتی است و من سهم رأی خود را در جهت موافقت با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به مجلس خواهم داد.

کد خبر 789300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.