امید ما پس از گذشت ۳۴۰ روز از جنگ غزه، به ظهور منجی است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: با حمایت‌های ملت‌های مسلمان شاهد پیروزی اسلام خواهیم بود و در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) امید ما به ظهور حضرت و حکومت ایشان در روی زمین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام احمد سالک ظهر امروز _جمعه بیست‌وسوم شهریور_ در نطق پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان، با اشاره به سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) به تبیین آخرین جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان مزدور شیطان بین‌المللی در نوار غزه پرداخت و اظهار کرد: نگاه من به پیروزی طوفان‌الاقصی و اسلام بر کفر جهانی و صهیونیست از دریچه آمار است؛ حدود ۳۴۰ روز از نبرد بین مردم مظلوم فلسطین با اسرائیل غاصب می‌گذرد که جنگی نابرابر است و در این جنگ همه استکبار پشت سر اسرائیل و همه آزادی‌خواهان جهان پشت سر فلسطین ایستاده‌اند.

وی افزود: در طول این مدت اسرائیل غاصب سه هزار و ۵۶۸ جنایت انجام داده است که هر جنایت قابل بحث است، به طوری که ۵۱ هزار و ۲۰ فلسطینی شهید و یا مفقود شده‌اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: همچنین ۱۶ هزار و ۷۵۶ نفر کودک توسط صهیونیست غاصب به شهادت رسیده‌اند و ۱۱ هزار و ۳۴۶ نفر از زنان مظلوم زیر بمب‌ها و با گلوله‌های مستقیم دشمن شهید شدند و ۹۴ هزار و ۹۲۵ نفر مجروح حاصل این نبرد ۳۴۰ روزه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو میلیون نفر از مردم مظلوم فلسطین آواره‌اند و ۱۲۳ مدرسه و دانشگاه تخریب کامل شده است و بیشتر از ۱۵۰ واحد مسکونی به کلی خراب شده‌اند هر چند که آمار واقعی بیش از اینها است.

سالک ادامه داد: همچنین توقف کامل فعالیت‌های ۳۴ بیمارستان و ۸۰ مرکز درمانی در این منطقه اتفاق افتاده است و تخریب مساجد کلیساها و مراکز عبادی مردم در این منطقه مظلوم قرار گرفته است، اما آنچه از قرآن و روایات به دست می‌آید پیروزی کامل اسلام بر کفر جهانی و محو اسرائیل از جغرافیای زمین خواهد بود.

وی تاکید کرد: قطعاً با حمایت‌های ملت‌های مسلمان شاهد پیروزی اسلام خواهیم بود و در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) امید ما به ظهور حضرت و حکومت ایشان در روی زمین خواهد بود.

کد خبر 789299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.