رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز آتش اعتراضات علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی رسیده است که نشانه فروپاشی این رژیم از درون است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امروز _جمعه بیست‌وسوم شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: میدان درگیری ایران و استکبار جهانی، اقتصاد، ایمان و فرهنگ مردم است، در این راستا مسئله فرهنگ مقدم بر اقتصاد است، اما باید توجه داشت که معاش مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در این راستا دولتمردان در دولت سیزدهم به خوبی توانستند در تعامل کشورهای همسایه مباحث مربوط به صادرات و واردات را پی ببرند، اما ضرورت دارد مشکلات مردم به‌ویژه در معیشت روزانه تدبیر شود.

آیت‌الله مهدوی تاکید کرد: خرید گندم کشاورزان توسط دولت مایه خرسندی است، مسئولین فعلی و آینده باید این مسیرها را بهتر ادامه دهند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز فارغ از مباحث حزبی و سیاسی تصمیم گرفته شود، گفت: مردم از جناح‌بندی‌ها خسته شده‌اند، دولت بداند بیشترین حمایت را از رهبر معظم انقلاب و مردم متدین دارا است، اما این حمایت‌ها به معنی چک سفید امضا نیست و در صورتی که مشکلی را رؤیت کنند بیان خواهند کرد.

مهدوی تصریح کرد: مسئله فرهنگی موضوع مهمی است، مسئولان جدید به قانون‌های کشور احترام گذاشته و آن را اجرا کنند.

وی ادامه داد: امروز وضعیت فرهنگی و حجاب و عفاف در برخی مناطق شهر مناسب نیست، لازم است پیوست فرهنگی برای خیابان چهارباغ جدی گرفته شود، نباید از حرام الهی عقب‌نشینی کرد.

مهدوی با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه تصریح کرد: نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال امتیاز گرفتن است، در این راستا امروز بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده است، سران رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانند که رو به زوال و نابودی هستند، در این راستا سعی دارند با جنایت پایان خود را به تعویق بیاندازند.

وی افزود: امروز آتش اعتراضات علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی رسیده است که نشانه فروپاشی این رژیم از درون است.

خطیب نماز جمعه اصفهان با اشاره به سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج) عنوان کرد: هدف از خلقت انسان کمال فردی و عدالت اجتماعی است، در قرآن آمده‌است هدف خداوند از ارسال پیامبران برای حاکم کردن عدالت اجتماعی بوده است.

مهدوی تصریح کرد: اجرای عدالت اجتماعی علی‌رغم تلاش انبیا هنوز به صورت کامل محقق انجام نشده است، امروز ما برای تحقق این عدالت اجتماعی به صورت کامل منتظر منجی بشریت است، طبق قرآن آخرین منجی بشریت برای هدایت و تحکیم عدالت اجتماعی هنوز ظهور نکرده است. طبق قرآن با ظهور منجی عدالت در تمامی جهان گسترش پیدا می‌کند. بر همین اساس در آیه ۸۱ الاسراء سوره حق خواهد آمد و باطل از بین خواهد رفت.

وی افزود: امام محمد باقر (ع) در خصوص فضیلت نماز جمعه می‌فرمایند که روز جمعه فرشتگان در مساجدی که نماز جمعه برپا می‌شود حاضر می‌شوند و اسامی نمازگزاران روز جمعه را یادداشت می‌کنند.

کد خبر 789295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.