فاصله گلساپوش با دیگر مدعیان

هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران فردا با برگزاری پنج دیدار در شهرهای یزد، بندرعباس، اصفهان، گناوه و نوشهر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی فردا _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای یزد، بندرعباس، اصفهان، گناوه و نوشهر پیگیری می‌شود.

شهرداری بندرعباس - پارس جنوبی بوشهر

در یکی از این هفته پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه غدیر بندرعباس میهمان شهرداری بندرعباس است؛ شهرداری بندرعباس هفته گذشته در خانه به مصاف پاس جوان گناوه رفت و موفق شد در یک رقابت پرگل با اختلاف و با نتیجه شش بر یک پیروز شود.

پارس جنوبی بوشهر هفته گذشته مقابل فولاد هرمزگان صف‌آرایی کرد و در نهایت یک جدال حساس و نزدیک با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

وحدت مهریز یزد - مقاومت گلساپوش یزد

در یکی دیگر از دیدارهای هفته پانزدهم وحدت مهریز یزد در ورزشگاه شهید محصل مهریز یزد از مقاومت گلساپوش یزد میزبانی می‌کند؛ وحدت مهریز یزد هفته گذشته با شاهین خزر رودسر به جدال پرداخت که در نهایت نتوانست پیروز شود و با نتیجه چهار بر سه در خانه حریف مغلوب آن شد.

مقاومت گلساپوش یزد هفته گذشته از دکتر تأمین اصفهان میزبانی کرد و موفق شد در این رقابت حساس با نتیجه پنج بر دو پیروز شود.

دکتر تأمین اصفهان - فولاد هرمزگان

در دیگر دیدار این هفته دکتر تأمین اصفهان در ورزشگاه تختی ایران از فولاد هرمزگان میزبانی می‌کند؛ دکتر تأمین اصفهان هفته گذشته میهمان مقاومت گلساپوش یزد بود و در نهایت یک دیدار پرگل با نتیجه پنج بر دو مقابل این تیم شکست خورد.

فولاد هرمزگان هفته گذشته میزبان پارس جنوبی بوشهر بود و موفق شد در این رقابت نزدیک و دشوار با اختلاف یک گل پیروز شود و امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کند.

پاس جوان گناوه - چادرملو اردکان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران چادرملو اردکان میهمان پاس جوان گناوه در ورزشگاه شهدای خلیج فارس گناوه است؛ پاس جوان گناوه هفته گذشته مقابل شهرداری بندرعباس صف‌آرایی کرد و در نهایت با اختلاف بسیار مقابل این تیم شکست خورد.

چادرملو اردکان هفته گذشته از آداک نوشهر نوشهر میزبانی کرد و در نهایت این دیدار پر گل موفق شد با نتیجه هفت بر یک پیروز میدان شود.

آداک نوشهر - شاهین خزر رودسر

در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ‌برتر آداک نوشهر در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه حسینی نوشهر به مصاف شاهین خزر رودسر می‌رود؛ آداک نوشهر هفته گذشته میهمان چادرملوی اردکان بود و در نهایت این دیدار حساس با اختلاف شش گل به تیم میزبان باخت.

شاهین خزر رودسر هفته گذشته از وحدت مهریز پذیرایی کرد و در پایان این دیدار موفق شد با اختلاف یک گل پیروز میدان شود.

برنامه هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی

شنبه ۲۴ شهریور

  • شهرداری بندرعباس - پارس جنوبی بوشهر (ساعت ۱۹)
  • وحدت مهریز یزد - مقاومت گلساپوش یزد (ساعت ۱۹)
  • دکتر تأمین اصفهان - فولاد هرمزگان (ساعت ۱۹)
  • پاس جوان گناوه - چادرملو اردکان (ساعت ۱۹)
  • آداک نوشهر - شاهین خزر رودسر (ساعت ۱۹)
کد خبر 789254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.