ترکیب سپاهان برای دیدار با ملوان (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان امروز در حالی به مصاف ملوان می​‌رود که تنها یک جلسه ملی پوشانش را در تمرینات پیش از بازی در اختیار داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، بیست‌وسوم شهریور_ از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های سپاهان و ملوان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

مورایس، سرمربی سپاهان تیمش را در حالی آماده دیدار با ملوان می‌کند که شش بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشت و تنها یک جلسه تمرینی با حضور آنها قبل از بازی با ملوان برگزار کرد. به همین دلیل و با توجه به سابقه‌ای که از مورایس سراغ داریم، او تا حد امکان از این ملی پوشان در ترکیب اصلی استفاده نخواهد کرد تا تغییرات زیادی در ترکیب اصلی نسبت به بازی قبل ایجاد شود.

خبر خوب برای سپاهانی‌ها صادر شدن کارت بازی مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا پس از حل مشکل سقف بودجه توسط مدیریت باشگاه سپاهان است و حالا مورایس بدون دغدغه و با دستانی باز می‌تواند از تمام نفرات خود را در بازی‌های پیش رو استفاده کند.

خط دفاعی که هنوز به ثبات نرسیده

خط دفاعی سپاهان در سه بازی قبل چینش و نفرات مختلفی را به خود دیده است اما برای دیدار با ملوان با توجه به عدم حضور حزباوی و حردانی در تمرینات به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، به نظر می‌رسد این دو در ترکیب اصلی قرار نگیرند تا دانشگر و محمدی زوج دفاع میانی را تشکیل دهند و در سمت راست حنانوف به کار گرفته شود و گودرزی نیز در سمت چپ بازی کند. هرچند در طول بازی ممکن است تغییراتی توسط مورایس ایجاد شود و برای مثل حنانوف در پست دفاع چپ و دابو در پست دفاع راست به کار گرفته شوند. پیام نیازمند نیز شاید تنها ملی پوش سپاهان باشد که در ترکیب اصلی و درون دروازه به کار گرفته شود.

قهرمان جام جهانی در فولادشهر فیکس می‌شود؟

با صادر شدن کارت بازی استیون انزونزی، حالا مورایس می‌تواند از او در ترکیب تیمش استفاده کند. انزونزی به احتمال فراوان در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شود و کمی جلوتر از او در سمت راست دابو حضور خواهد داشت. در سیستم بازی سپاهان که سه هافبک میانی به کار گرفته می‌شوند یک هافبک دیگر نیز است که با توجه به حضور کریمی در تیم ملی و غیبت در تمرینات سپاهان، این احتمال وجود دارد که مورایس به کریمی استراحت دهد و از رضا شکاری در ترکیب اصلی استفاده کند.

انتخاب سخت از بین لیموچی و کامارا

در خط حمله سه نفره سپاهان به نظر می‌رسد حضور کاوه رضایی و محمد مهدی محبی قطعی باشد اما دیگر بازیکن هجومی سپاهان از بین لیموچی و کامارا انتخاب خواهد شد که در این خصوص نمی‌توان پیش بینی خاصی کرد و باید منتظر تصمیمات مورایس باشیم. آریا یوسفی که در بازی‌های قبلی سپاهان عملکرد درخشانی داشت ممکن است در این بازی به دلیل غیبت در تمرینات تیم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در ترکیب اصلی قرار نگیرد تا شانس بازی به لیموچی یا کامارا برسد.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر ملوان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی (محمد امین حزباوی)، وحدت حنانوف (صالح حردانی)، حسین گودرزی، استیون انزونزی، برایان دابو، رضا شکاری (محمد کریمی)، محمد مهدی محبی (آریا یوسفی)، کاوه رضایی و ابوبکر کامارا (مهدی لیموچی)

کد خبر 789249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.