ورود بیش از ۳۸۰ هزار خودرو به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود ۳۸۲ هزار و  ۲۰۰ دستگاه وسیله نقلیه طی پنج روز گذشته به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک‌فهم امشب _پنجشنبه بیست‌ودوم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازه‌ی زمانی هفدهم تا بیست و یکم شهریور، ۳۸۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

وی افزود: بیشترین ورودی به استان از محور رامسر به چابکسر به تعداد ۱۴۸ هزار و ۲۴۳ خودرو و پس از آن محور آزادراه رشت - قزوین، تعداد ۱۳۴ هزار و هشت خودرو ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه میزان وسیله نقلیه خروجی از استان ۳۶۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه بوده است، تاکید کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و حق تقدم و سرعت مجاز، از انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز و صحبت با گوشی تلفن همراه در حین رانندگی اجتناب کنند و سفر خوشی را برای خانواده‌های خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

نیک‌فهم گفت: کلیه نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در ایام تعطیلات در تمامی محورهای مواصلاتی استان با هدف خدمت‌رسانی به مسافران در حالت آماده‌باش هستند و شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۴۱ در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها آماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 789233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    0 0
    درود بر شما مقدم مسافرین تبریز را گرامی می داریم . شهری بدون دزد .گدا و تمیز با جاهای دیدنی با پارک ها ی بزرگ و غذای متنوع و هتل های بزرگ و مسافر خانه، بازار بزرگ، حتما لباس گرم به همراه داشته باشید. ممکن است باران و برف هم ببینید . سپاس