آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی فضای سبز مجاور مسجد چهارده معصوم

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی فضای سبز مجاور مسجد چهارده معصوم در این منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات ساماندهی و بهسازی فضای سبز مجاور مسجد چهارده معصوم در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با بیان اینکه که اگر می‌خواهیم شهری زیبا و سرزنده داشته باشیم، باید به فضای سبز آن توجه کنیم افزود: توسعه و گسترش فضاهای سبز شهری از جمله برنامه‌های مهم و اولویت‌های مدیریت شهری است، از این‌رو نگهداری در کنار کاشت و توسعه باید در برنامه اصلی حوزه فضای سبز مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تأکید بر توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های تفرجگاهی، ترویج فرهنگ گیاه‌پروری و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای افزایش سرانه فضای سبز و حفظ و حراست از محیط زیست تاکید کرد: اینگونه اقدامات از اهم فعالیت‌های شهرداری در این حوزه است.

صیرفی‌نژاد گفت: یکی از ضرورت‌های مدیریت آگاهانه فضای سبز شهری، با توجه به پایین بودن سرانه فضای سبز در این منطقه، داشتن اطلاعات روزآمد و ارزیابی صحیحی از وضعیت کمی و کیفی شرایط موجود است، بنابراین برای رفع مشکلات و آماده‌سازی وضعیت موجود محیط زیست برای اهداف مطلوب، باززنده‌سازی پارک‌ها و ارتقا کیفیت محیط یکی از ضرورت‌ها برای رسیدن به آینده‌ای مطلوب است.

کد خبر 789229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.