ملی‌پوشان خسته از تیم ملی به سپاهان رسیدند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ملی‌پوشان تیم سپاهان خسته از بازی‌های تیم ملی رسیدند، اما مشتاق هستند تا برای سپاهان بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس عصر امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم شهریور_ در نشست‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر ایران اظهار کرد: اولین‌باری نیست که در عین این‌که در خانه بازی می‌کنیم، اما در خانه بازی نمی‌کنیم؛ با این‌که نمی‌خواهم یادآوری شود، اما دقایق آخر بود که به فولاد در ورزشگاه فولادشهر مغلوب شدیم. دومین‌بار است که در یک بازی خانگی در ورزشگاه ذوب‌آهن بازی می‌کنیم، امیدوارم شرایط استادیوم برای هر دوتیم مهیا باشد تا بتوانند عملکرد خود را نشان دهند.

وی افزود: ملی‌پوشان سپاهان خسته از بازی‌های تیم ملی رسیدند، اما آماده و مشتاق برای بازی برای سپاهان هستند. بازیکنانی که کارت آن‌ها به تازگی صادر شده است به عنوان بازیکن حرفه‌ای آماده هستند، اما تا زمانی که بازی نکنند نمی‌توان میزان آمادگی آن‌ها را تخمین زد، مدتی زمان نیاز دارند تا با شرایط تیم وفق پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا بیان کرد: اگر شرایط چمن ورزشگاه خوب نباشد ترجیح می‌دهم اعتراض کنم، اما امیدوارم شرایط زمین طوری باشد که بازی با کیفیتی را ارائه دهیم، دوست دارم بازی با کیفیتی را ارائه دهیم و من و بازیکنان برای این بازی خوب تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به رکوردها اهمیت نمی‌دهم، اما به برد اهمیت بسیاری می‌دهم چرا که یک ذهنیت برنده داریم و همیشه برای بردن راهی بازی برای تیم و هواداران می‌شویم.

مورایس در خصوص حضور امید نورافکن در تیم حریف عنوان کرد: فعلاً نمی‌دانیم که ترکیب ملوان چیست، اما همه از کیفیت امید نورافکن با اطلاع هستند و کمبود آن در تیم حس می‌شود؛ دو بازی برای تیم ملی بازی کرده است و یک گل برای ملوان به ثمر رسانده است و کیفیت خود را ثابت کرده است، او یک رهبر است و حاضر نبودن وی در کنار ما به دلیل خدمت سربازی است و اختیاری نیست، امیدوارم باکیفیت و پرقدرت در کنار ما حاضر باشد نه مقابل ما.

وی تصریح کرد: اگر بخواهم حقیقت را بگویم موضوع بودجه شرایط همه باشگاه را سخت کرده بود و آن بودجه فقط برای بازیکنان نیست و برای باشگاه است، بازیکن می‌آید و می‌روند و یک فرایند طبیعی است که برای بازیکنان بزرگ نیست اتفاق می‌افتد، مسئولان برای خودشان تصمیم‌گیری نمی‌کنند و برای باشگاه تصمیم می‌گیرند. من اگر هوادار بودم به مسئولان باشگاه و تصمیم آن‌ها احترام می‌گذاشتم، اگر قرار باشد من برای تیم تصمیم بگیرم باید عضو مسئولان باشگاه باشم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: ممکن است ما در موضوعی مخالف باشیم، باید از تصمیم آن‌ها حمایت کنیم و بعداً از نتایج آن خوشحال شویم. موفقیت ابتدا بستگی به جوی دارد که ما آن را می‌سازیم، سال گذشته مدافعان ما بد بودند و در سال جاری این مدافعان بهترین شدند، همیشه پیش از شروع فصل انتقادها شروع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما باید دو بازیکن زیر ۲۱ سال روی نیمکت داشته باشیم و با این اتفاق بعضی تغییرات رخ می‌دهد، اتفاقاتی که با این موضوع رخ می‌دهد روند تیم را مختل می‌کند.

کد خبر 789220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.