وفاق، انسجام و رعایت متقابل حقوق، زمینه‌ساز امنیت و آرامش جوامع انسانی است

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر هزینه‌هایی که صرف کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در غزه شد، صرف عمران و آبادانی در نقاط مختلف جهان می‌شد، جمعیت زیادی از مردم می‌توانستند از زندگی بهتری بهره‌مند شوند، گفت: وحدت، وفاق، انسجام و رعایت متقابل حقوق، زمینه‌ساز استقرار و تحکیم امنیت و آرامش جوامع انسانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود پزشکیان ظهر امروز _پنجشنبه، ۲۲ شهریور_در جریان برنامه‌های سفر به شهر اربیل، در دیدار جمعی از سران احزاب اقلیم کردستان عراق، با تاکید بر اینکه همه انسان‌ها در برابر خداوند یکسان هستند و ملاک برتری فقط تقواست، تصریح کرد: اگر همه انسان‌ها در کنار یکدیگر بنا به دستورات الهی و توصیه پیامبران راه تقوا را طی کنیم، قطعاً به رستگاری دست خواهیم یافت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه گذشتن از هوای نفس و تکیه بر عدالت و انصاف همه مشکلات را رفع خواهد کرد، افزود: عدالت و انصاف یعنی پاسدار حقوق خود باشیم و به حقوق هیچ‌کس تجاوز نکنیم. ما از حقوق خود دفاع می‌کنیم و به دنبال آرامش و صلح برای همه مردم دنیا هستیم.

دکتر پزشکیان با بیان اینکه اگر هزینه‌هایی که صرف کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در غزه شد، صرف عمران و آبادانی در نقاط مختلف جهان می‌شد، جمعیت زیادی از مردم می‌توانستند از زندگی بهتری بهره‌مند شوند، اظهار داشت: وحدت، وفاق، انسجام و رعایت متقابل حقوق، زمینه‌ساز استقرار و تحکیم امنیت و آرامش جوامع انسانی است.

کد خبر 789206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.