تلاش برای اطفاء حریق در کوه «سمر» کهگیلویه ادامه دارد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از ادامه تلاش‌ها برای کنترل آتش در منطقه کوه سمر کهگیلویه خبر داد و گفت: بالگرد جهت هلی‌برن به منطقه آتش‌سوزی آماده شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاویدبخت، امروز_ پنجشنبه، بیست‌ودوم شهریور _ در گفت‌وگو با خبرنگاران، از مهار آتش‌سوزی پس از سه روز در منطقه «کوه سفید لنده» خبر داد و اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه همه نیروهای حاضر در عرصه، عملیات اطفا حریق کوه سفید لنده انجام شد و هم اکنون پایش، خنک‌سازی و مراقبت عرصه در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به شیب تند، حجم پوشش گیاهی و وزش باد در منطقه و احتمال شروع مجدد آتش، امیدواریم همکاری مردم محلی با نیروهای منابع طبیعی جهت مراقبت و پایش منطقه ادامه داشته باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خط آتش‌سوزی در کوه «سمر» کهگیلویه نیز با حضور نیروهای منابع طبیعی و نیروهای مردمی در دامنه‌ها مهار شده‌است.

وی تصریح کرد: با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه و مشکل دسترسی به خط آتش در ارتفاعات، بالگرد جهت هلی بورن نیروها در منطقه کوه «سمر» کهگیلویه آماده شده‌است.

سرهنگ ابراهیم جانی نسب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان که فرماندهی عملیات اطفای حریق را به عهده دارد گفت: با پیگیری‌های مستمر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و با همکاری خوب مدیریت بحران و سازمان منابع طبیعی کشور که جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 789195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.