راه‌اندازی گشت آموزش دیجیتال ترافیک در ابوظبی

پلیس ابوظبی گشت آموزش ترافیک دیجیتال موبایل هوشمند را راه‌اندازی کرده که دارای شبیه‌ساز رانندگی با استفاده از واقعیت مجازی برای ارائه سرفصل‌های آموزشی تعریف‌شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، پلیس ابوظبی یک گشت آموزش ترافیک دیجیتالی موبایلی را راه‌اندازی کرده است تا آگاهی گروه‌های اجتماعی از جمله رانندگان، کاربران جاده، خانواده‌ها، دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان دانشگاه‌ها را در مورد تلاش‌های بهبود ایمنی ترافیکی شهر افزایش دهد.

استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در پلیس ابوظبی شاهد توسعه مستمر در ظرفیت‌سازی به‌ویژه در زمینه‌های آگاهی از ترافیک است و این گشت با صفحه نمایش‌های هوشمند، همچنین مدل‌ها و فناوری آموزش واقعیت مجازی (VR) طراحی شده است که وضعیت ترافیکی جاده‌ها را شبیه‌سازی می‌کند و به آگاهی از بسیاری از جنبه‌های ایمنی ترافیک کمک می‌کند.

این جنبه‌ها شامل تجهیزات پیشرفته برای ارائه فیلم‌های آگاهی از طریق صفحه نمایش عقب در ماشین‌های گشت و آگاهی از روش‌های ایمنی ترافیک برای پیشگیری و کاهش تصادفات از جمله با استفاده از صندلی ایمنی کودک و شرکت در مسابقه آگاهی از ترافیک می‌شود.

راه‌اندازی گشت آموزش دیجیتال ترافیک در ابوظبی

رئیس اداره گشت‌های ترافیکی و امنیتی ابوظبی اعلام کرد که گشت دیجیتال نقش مهمی در افزایش فرهنگ ایمنی تردد در بین اعضای جامعه خواهد داشت و به‌عنوان بخشی از آن همه اقشار جوامع از نحوه برخورد با موقعیت‌های داخل وسایل‌نقلیه و جاده‌ها آگاه می‌شوند تا از تصادفات جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد که این ابتکار همچنین بر افزایش آگاهی عمومی از طریق سخنرانی برای معرفی گشت‌های پلیس و انواع خدمات ارائه‌شده به مردم، اهدای طرح‌های تشویقی و توزیع بروشورهای آگاهی دیجیتالی تمرکز خواهد داشت.

گشت آموزش ترافیک دیجیتالی یادشده دارای یک شبیه‌ساز رانندگی با استفاده از واقعیت مجازی برای ارائه سرفصل‌های آموزشی، همچنین نمایش فیلم‌های آگاهی دیجیتال با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و یک سرویس فعال همگام با روندهای آینده در ابوظبی است.

راه‌اندازی گشت آموزش دیجیتال ترافیک در ابوظبی

کد خبر 789156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.