بارش‌های رگباری در راه کردستان است

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: از ظهر فردا تا اواخر وقت روز شنبه در ساعات بعدازظهر افزایش پوشش ابر، بارش‌های رگباری با احتمال رعد و برق به ویژه در نیمه شمال شرقی و ارتفاعات مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: پیرو هشدار هواشناسی سطح زرد، از ظهر فردا تا اواخر وقت روز شنبه در ساعات بعدازظهر افزایش پوشش ابر، بارش‌های رگباری با احتمال رعد و برق به ویژه در نیمه شمال شرقی و ارتفاعات مرکزی استان و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جمع‌آوری محصولات دیو شده کشاورزی به خصوص در مناطق یاد شده به کشاورزان استان توصیه می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کردستان ادامه داد: طی پنج روز آینده به دلیل غالب بودن جریانات غربی شرایط مساعد برای انتقال غبار به استان و کاهش کیفیت هوا فراهم است.

پناهی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی نیز امروز و فردا دما با شیب ملایم کاهش می‌یابد و برای روزهای شنبه و یکشنبه شاهد کاهش محسوس دمای روزانه و خنک شدن هوا در سطح استان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو با دمای هفت درجه سانتی‌گراد خُنک‌ترین و سروآباد با دمای ۳۸ درجه گرم‌ترین نقاط استان بودند و دمای هوای در شهر سنندج نیز بین ۱۳ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 789154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.