آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در قزوین از ۱۲ آبان‌

معاون اقتصادی استانداری قزوین زمان آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در استان قزوین را ۱۲ آبان‌ماه بیان کرد و گفت: این طرح از ۱۲ آبان به مدت یک‌ماه در استان قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی رحمانی صبح امروز _پنج‌شنبه بیست‌ودوم شهریور_ در نخستین نشست ستاد سرشماری کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: بر اساس ساختار اجرایی ترسیم‌شده از سوی مرکز آمار ایران در هر شهرستان فرماندار و معاون او به عنوان مدیر و معاون اجرایی و یک نماینده از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان معاون فنی مسئولیت اجرای این طرح را بر عهده دارند.

رحمانی با تأکید بر اهمیت اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان قزوین گفت: در این طرح میزان تولیدات دامی، زراعی و باغی هر استان و شهرستان مشخص شده و بر اساس اطلاعات به دست آمده امکانات در بخش کشاورزی جذب خواهد شد.

معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین با بیان اینکه در اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان به ۱۰۱ دستگاه خودرو و ۱۹۲ نیروی کارشناس مسئول و آمارگیر نیاز داریم، اضافه کرد: این تعداد به جز عوامل فرمانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی محاسبه شده است.

رحمانی زمان آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در استان قزوین را ۱۲ آبان‌ماه بیان کرد و گفت: این طرح از ۱۲ آبان به مدت یک‌ماه در استان قزوین اجرا می‌شود و در این حوزه مهمترین موضوع پیش از آغاز سرشماری اطلاع‌رسانی و تبلیغات است.

وی ادامه داد: صداوسیما و رسانه‌ها می‌توانند در آگاهی بخشی به مخاطبان این طرح در جهت ارائه آمار صحیح به آمارگیران نقش مهمی داشته باشند. در ضمن مشوق‌هایی هم برای آمارگیران و جامعه هدف در نظر گرفته شده که باید به اطلاع مردم و آمارگیران رسانده شود.

کد خبر 789141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.