تصویب طرح‌های ۲۹ شرکت دانش‌بنیان در کرمان به ارزش ۸۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: با حضور مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، طرح‌های ۲۹ شرکت دانش‌بنیان به ارزش ۸۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، حسین کاظمی اظهار کرد: در سفر دو روزه مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی به استان کرمان، طی یک برنامه کاری فشرده، به طور همزمان و جداگانه سه تیم ارزیاب به بررسی و تصویب طرح‌ها اقدام کردند.

وی افزود: در همین راستا، پرونده ۳۵ شرکت دانش بنیان بررسی و طرح‌های ۲۹ شرکت به ارزش ۸۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تصویب و برای پرداخت به صندوق و بانک عامل معرفی شدند که از این میزان تسهیلات، ۲۷ فقره به ارزش ۵۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت کم بهره از سرفصل‌های نمونه سازی، قبل از تولید صنعتی و تأمین نیروی انسانی و تجهیزات و ۳۶ میلیارد تومان به دو شرکت از سرفصل سرمایه در گردش پرداخت خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: از آنجا که محدودیتی در پرداخت تسهیلات وجود ندارد و تعداد شرکت‌های دانش بنیان در جذب منابع اهمیت دارد، لازم است با اجرای برنامه‌هایی، تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان افزایش یابد.

کد خبر 789118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.