نصب گیره‌های دوچرخه در مدارس پسرانه اصفهان/ کاهش ترافیک مهر با مشارکت شهروندان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: تهیه، تحویل و نصب گیره‌های دوچرخه در سطح مدارس پسرانه از اقدامات ترافیکی در راستای توسعه استفاده از دوچرخه بین دانش‌آموزان اصفهانی است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با انجمن اولیا مربیان شهر اصفهان در راستای اقدامات ستاد مهر اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان از ظرفیت‌های اجتماعی شهر اصفهان است که می‌تواند علاوه بر وظایف مدون و قانونی خود در موضوعات و مباحث ترافیکی مدارس نقش بسزایی ایفا کند.

وی یکی از چالش‌های ترافیک شهر اصفهان در ابتدای مهر را توقف‌های غیرمجاز وسایل نقلیه و خودروهای والدین و سرویس‌های دانش‌آموزی در حاشیه و مقابل مدارس عنوان کرد و افزود: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند ضمن اتخاذ تدابیر اجرایی نسبت به روان‌سازی و بهبود عبور و مرور در ساعت پایانی مدارس اقدامات مؤثری داشته باشد.

نصب گیره‌های دوچرخه در مدارس پسرانه اصفهان/ کاهش ترافیک مهر با مشارکت شهروندان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به تأثیر تفاوت زمان آغاز فعالیت مدارس در وضعیت ترافیک شبکه معابر شهری گفت: ضرورت دارد آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی و ابلاغ دستورالعمل در سطح مدارس در مدیریت ترافیک نقش و سهم داشته باشد.

حق‌شناس تهیه و تحویل و نصب گیره‌های دوچرخه در سطح مدارس پسرانه را از اقدامات ترافیکی در راستای توسعه استفاده از دوچرخه بین دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: چهار ایستگاه تعمیر دوچرخه در نقاط مختلف شهر راه‌اندازی شده است که به‌صورت رایگان تعمیرات و سرویس دوچرخه دانش‌آموزان و عموم مردم را به مدت یک ماه از بیست‌ودوم شهریور تا بیست‌ودوم مهر انجام می‌دهد.

کد خبر 789110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.