سومین نشست بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب در ارومیه برگزار می‌شود

رئیس مرکز وکلا قوه‌قضائیه آذربایجان‌غربی گفت: سومین نشست بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب در ارومیه و با حضور وزیر دادگستری برگزار می‌شود.

سبحان نجفقلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از برگزاری سومین نشست بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب در ارومیه خبر داد.

وی افزود: این نشست توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با همکاری دادگستری کل استان آذربایجان‌غربی و با حضور ریاست حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، وزیر دادگستری، معاون ریاست جمهور، ریاست سازمان زندان‌های کشور و میهمانان خارجی، روحانیون ادیان و مذاهب، مقامات داخلی و همچنین وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از سراسر استان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز وکلا قوه‌قضاییه آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته استان ما تجربه میزبانی از دومین نشست وحدت اقوام و ادیان را داشت که با توجه به نمایش وحدت و همچنین سطح بالای میزبانی، توانستیم چهره زیبایی از استان و همچنین نقش مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده در ایجاد وحدت را به نمایش بگذاریم.

نجفقلیان تصریح کرد: امسال نیز استان ما میزبان سومین نشست با شعار «فلسطین، محور وحدت آزادگان جهان» خواهد بود که از نقاط برجسته نشست امسال، بین‌المللی بودن آن است.

کد خبر 789060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.