طرح تفصیلی شهر ساری پس از ۳۰ سال تصویب شد

شهردار ساری گفت: شهر ساری از سال ۷۲ تاکنون از طرح تفصیلی برخوردار نبوده است اما در این دوره از مدیریت شهری طرح تفصیلی پس از گذشت ۳۰ سال به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین قبادی امشب _چهارشنبه بیست‌ویکم شهریور _ در جلسه شورای اداری شهرداری که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور نمایندگان مجلس در این شورای اداری شهرداری خواستار استمرار این حضور و همکاری شد و اظهار کرد: تعامل نمایندگان مردم در مجلس و شهرداری موجب تسریع در امور شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورای ششم شهر مظلوم واقع شدند، افزود: ما خودمان را مکلف به تکریم و احترام از اعضای شورای اسلامی شهر می‌دانیم؛ البته شورای شهر نیز در انجام بسیاری از فعالیت‌ها اقدامات خوبی صورت داده است که به‌دلیل برخی از مشکلاتی که از گذشته با آن دست‌به‌گریبان بوده‌ایم به چشم نمی‌آیند.

شهردار ساری با اشاره به حقوق معوقه کارکنان شهرداری عنوان کرد: این مشکل در مدیریت‌های گذشته هم وجود داشت اما این‌همه بوق و کَرنا نمی‌شد.

قبادی با تاکید بر اینکه باوجود همه مشکلاتی که در شهرداری وجود دارد ما هرگز ناامید نشدیم و نخواهیم شد چراکه بر این باوریم با همکاری تعامل می‌توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد، اظهار کرد: برای توسعه شهر برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اعلام بر اینکه شهر ساری از سال ۷۲ تاکنون از طرح تفضیلی برخوردار نبوده است اما در این دوره از مدیریت شهری طرح تفصیلی به تصویب رسید، گفت: طرح بلندمرتبه‌سازی برای خیابان‌های ۱۶ متری با هشت طبقه توسط مشاور تهیه و در شورای عالی معماری شهرسازی نیز مطرح است که تحقق این مهم نیز پیگیری‌های نمایندگان مجلس را می‌طلبد.

شهردار ساری از راه‌اندازی دبیرخانه بازآفرینی به‌عنوان پایلوت استان برای نخستین بار در شهرداری ساری خبر داد و مطرح کرد: باز تنظیم پهنه‌بندی تراکمات از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح بازآفرینی محله محور پروژه نارنجستان، ادامه پیاده راه قارن و پروژه پل تا پل برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: روشنایی خیابان‌ها، روشنایی بلوار امام روح‌الله و مبادی ورودی‌های شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

شهردار ساری در خصوص بدهی به سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: هرچند بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی از گذشته است اما در این دوره از مدیریت شهری، پرداخت بدهی‌ها به‌صورت ماهانه و به‌موقع بوده است.

قبادی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در تعامل با یکدیگر برای خدمات‌رسانی بهینه‌تر به شهروندان گام‌های اساسی برداریم.

کد خبر 789057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.