فعالیت ۷۳ خانه امداد برای خدمت‌رسانی به مددجویان تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۷۳ خانه امداد در ۲۱۶ پهنه در سراسر استان تهران با هدف کاهش فقر و ارائه خدمات به نیازمندان در محلات کمتربرخوردار فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید ابوالفضل پرپنچی امروز_ چهارشنبه بیست و یکم شهریور_ در همایش تجلیل از فعالان «طرح ۲۰۲۰ محله محروم» کشور به فعالیت خانه‌های امداد در سراسر استان تهران پرداخت و اظهار کرد: این خانه‌ها با هدف کاهش فقر و ارائه خدمت به نیازمندان در مناطق کمتر برخوردار از سال ۱۳۹۸ در تهران راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح استعدادهای کودکان شناسایی و پرورش داده می‌شود، افزود: در این طرح از مردم محل در جهت ارائه خدمت به خانواده‌های نیازمند استفاده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: خدماتی همچون بهداشت و درمان، مهارت آموزی و شغل، عمران و مسکن و تأمین هزینه‌های آن، آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات به بازماندگان تحصیل، اوقات فراغت به خانواده‌های نیازمند و فرزندان آنها ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: لازم است بدانیم ۷۳ خانه امداد در ۲۱۶ پهنه در سراسر استان تهران فعالیت می‌کنند و در راستای کاهش فقر و پرورش استعدادها تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان توسط خانه‌های امداد به خانواده‌های بی‌بضاعت ارائه شده است.

پرپنچی خاطرنشان کرد: در قالب پویش اطعام و احسان حسینی نیز بالغ بر ۷۳۰ میلیارد تومان به صورت بسته غذایی خشک و غذای گرم در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار گرفته است.

کد خبر 788938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.