همه دشمنان را تعقیب و تنبیه می‌کنیم/ غزه به‌زودی طعم شیرین پیروزی دل‌انگیز را خواهد چشید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل استکبار جهانی گفت: آن‌ها هم به‌زودی طعم شیرین یک پیروزی دل‌انگیز را خواهند چشید و دشمنانشان نیز طعم دردناک انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر حسین سلامی امروز _چهارشنبه بیست‌ویکم شهریور_ در آئین بزرگداشت شهدای فتح قله جاسوسان در جنوب آذربایجان غربی اظهار کرد: ما به واسطه ایمان جوانان به سلاح، قدرت و به کوه‌ها عظمت می‌دهیم و تا این مجاهدت‌ها و ایمان جوانان وجود دارند، ما نه تسلیم می‌شویم، نه سازش می‌کنیم، نه امتیاز می‌دهیم، نه عقب می‌نشینیم و نه سست می‌شویم؛ فقط پیش می‌رویم.

وی اضافه کرد: این مجاهدت‌ها به فضل الهی به ثمر نشسته است و ایران اسلامی با قدرت و امنیت، سربلند بوده و با مستکبران با زبان اقتدار سخن می‌گوید و می‌جنگد.

وی اظهار کرد: امکان ندارد که با آمریکا و شرکای او جنگید، بدون اینکه فداکاری و وفاداری و قدرت از دست دادن دست‌ها در قلب‌های ما وجود داشته باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از همراهی مردم ایران و با تاکید بر اینکه جهاد رمز عزت مسلمانان است، ادامه داد: وقتی ایران اسلامی با قدرت به قلب استکبار می‌زند، مردمش جشن می‌گیرند و حمایت می‌کنند.

سردار سلامی گفت: مقاومت سرافرازانه ایران اسلامی به برکت وجود رهبری انقلابی است که با تکیه بر قرآن کریم، تدبیر می‌کند و مردم نیز فرمایشات او را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه در مقابل استکبار جهانی افزود: این مقاومت ظاهر سخت و غم انگیزی دارد ولی رمز بقای فلسطینی که امروز به وسعت یک جهان بزرگ شده، مربوط به همین جهاد، مقاومت و ایستادگی است؛ آن‌ها هم به‌زودی طعم شیرین یک پیروزی دل‌انگیز را خواهند چشید و دشمنانشان نیز طعم دردناک انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند کشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حق همیشه پیروز است و ما تا انتها ایستاده‌ایم و به این امر افتخار می‌کنیم.

سردار سلامی با تاکید بر انتقام از دشمنان ایران اسلامی ادامه داد: ما همه دشمنان را تعقیب و تنبیه می‌کنیم که در ۴۵ سال اخیر بارها آن را انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام، سرافکنده بلاد اسلامی را ترک می‌گویند، همان‌گونه که در افغانستان، سوریه، عراق، یمن و ایران اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه آرامش و آبادانی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه کشور را در بر گرفته است، گفت: وقتی مقتدرانه می‌توانیم از شکوه یک انقلاب، بزرگی و عظمت یک ملت، از تدبیر یک رهبر، از شجاعت و استقامت یک نیروی بی‌انتها سخن بگوییم به این دلیل است که حجت‌های واضحی همچون چراغ‌های روشن راه در آسمان افتخارات این سرزمین می‌درخشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در جایی ایستاده و سخن می‌گوئیم که مشهد شهیدان عزیزی بوده و طبق آموزه‌های اسلامی، اینجا قطعه‌ای از بهشت است.

وی اضافه کرد: شهیدانی که امروز اینجا حی و حاضر و ناظر بر این محفل هستند، اولیای خاص الهی هستند، اینها لباس عزت بر اندام ملت پوشاندند.

سردار سلامی ادامه داد: عزت ما در گرو شهیدان است؛ این کوه‌های سربلند به واسطه سرها و دست‌هایی که برای رفعت دادن به آن، تقدیم مظهر الهی شده، استوار باقی مانده است.

وی تاکید کرد: همه چیز در این سرزمین محقق می‌شود، زیرا همت‌های بلند در ملت ایران اسلامی وجود دارد.

کد خبر 788923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.