بیش از ۹ میلیون کتاب‌ درسی وارد اصفهان شد/ ثبت کتب ۲۰ هزار دانش‌آموز باید تعیین تکلیف شود

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: بیش از ۹ میلیون و ۵۰ هزار جلد کتاب‌ درسی وارد اصفهان شده است و تاکنون ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار جلد از کتب دانش‌آموزان در نواحی و مناطق استان توزیع شد.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ثبت‌نام کتب درسی حدود ۹۳ درصد کتب درسی دانش‌آموزان استان تکمیل شده و حواله‌های کتب موجود در انبار استان صادر شده و مطابق با برنامه در مسیر ارسال است، اظهار کرد: بیش از ۹ میلیون و ۵۰ هزار جلد کتاب درسی وارد اصفهان شده است و تاکنون ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار جلد از کتب دانش‌آموزان در نواحی و مناطق استان توزیع شد.

وی افزود: تاکنون ثبت تمام حواله‌های کتب درسی توسط مدیران مدارس در سامانه توزیع و نشر کتب درسی صادر شده است و به هیچ عنوان امکان ندارد، دانش‌آموزی در سامانه سیدا ثبت‌نام کرده باشد و کتب درسی آن در انبار استان موجود نباشد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: از تعداد دانش‌آموز ثبت‌نام شده در سامانه سیدا، حدود ۲۰ هزار نفر به علل گوناگون نظیر تمایل به استفاده از کتب سال‌های گذشته تاکنون ثبت‌نام کتب درسی را انجام نداده‌اند که باید هر چه زودتر تکلیف نام‌نویسی این تعداد از دانش‌آموزان مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام کتب درسی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه اول به نواحی و مناطق استان تحویل داده شده و سایر کتب نیز در مسیر فرایند توزیع است.

کد خبر 788882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.